• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

این نواحی از بدن را باید هر روز بشویید

  • کد خبر : 38841
  • 24 اکتبر 2021 - 21:54
این نواحی از بدن را باید هر روز بشویید

پوست ما بسیار حساس و مهم ترین عضو بدن است ، ما از تمام قسمت های بدنمان مراقبت کنیم و همچنین باید از پوست خود نیز مراقبت کنیم. دوش گرفتن بیش از حد ممکن است باعث ایجاد اختلالاتی در رگ های خونی پوست شود.

ما بدن خود را به شدت و هر روز مالش می دهیم، و به پوست خود آسیب می رسانیم. این کار چربی موجود در لایه خارجی پوست را تحت تاثیر قرار می دهد. سبوم برای پوست لازم است، چون از آن در برابر ذرات خارجی محافظت می کند. هر گونه آشفتگی در آن منجر به چین و چروک روی پوست می شود.

شستن هر روز بدن می تواند به سلامت پوست آسیب برساند اما سه قسمت از بدن روزانه نیاز به شستشو دارند و عدم شستشوی این نواحی بیماری ایجاد می کند.

شستن دست ها بسیاراهمیت دارد و شستن مداوم کل بدن هم مفید است اما نمی توان هر روز این کار را انجام داد. اما نواحی از بدن نیاز به شستشوی روزانه دارد.

این  نواحی از بدن را باید هر روز بشویید

زیر بغل، کشاله ران و پا باید هر روز شسته شوند.شستن کل بدن از سر تا نوک پا با آب و صابون، ممکن است در صورت زیاده روی باعث ایجاد مشکلاتی مثل اگزما یا دیگر مشکلات پوستی شود.

بهتر است که  زیر بغل، کشاله ران و پای خود بشویید،نکته مهم این است که کشاله ران، کف پا و زیر بغل، حساس هستند که بیشتر در معرض مشکلاتی مثل رشد قارچ و مو های زائد و مبتلا شدن به عفونت هستند. و در نتیجه باکتری بد در آنها بیشتر است. و باید برای پیشگیری از بیماری و عفونت، این سه قسمت را با آب و صابون بشویید و بقیه قسمت های بدن را فقط با آب خالی بشویید.

بعضی از باکتری ها در بدن هستند که ورودشان مانع ابتلا به سرطان است، اما ما با صابون آن ها را از بین می بریم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38841

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.