• امروز : چهارشنبه - ۵ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 24 April - 2024
7

نحوه تغییر پس زمینه چت واتساپ

  • کد خبر : 41965
  • 06 ژوئن 2022 - 15:29
نحوه تغییر پس زمینه چت واتساپ

واتساپ یکی از محبوب ترین برنامه های پیام رسانی و تماس تصویری در جهان است. با ویژگی های عالی، و رابط کاربر پسند، به احتمال زیاد شما یا کسی که می شناسید در حال حاضر از آن استفاده می کنید.نکته جالب در مورد واتساپ این است که می توان آن را متناسب با شخصیت کاربر نیز سفارشی کرد. تغییر پس زمینه چت واتساپ یکی از چندین ویژگی عالی موجود است. و انجام آن واقعاً آسان است. تمام نکات و ترفندهایی که باید بدانید را برایتان شرح می دهیم.

اگر فردی هستید که هر روز از واتساپ استفاده می کنید، این کاملا منطقی است که هر از چند گاهی شرایط را تغییر دهید. و چندین راه برای انجام این کار وجود دارد. ساده ترین راه این است که تصویر زمینه یا پس زمینه چت خود را تغییر دهید.

واتساپ چندین گزینه ایجاد کرده است. و می توانید یک رنگ ثابت را از انتخاب آنها انتخاب کنید، یک عکس از گالری تلفن خود اضافه کنید، یا از یک برنامه تصویر زمینه رسمی واتساپ برای دانلود چندین تصویر پس زمینه واقعا عالی استفاده کنید.

تغییر پس زمینه چت واتساپ

تنها کاری که باید انجام دهید این است که این مراحل را دنبال کنید:

واتساپ را اجرا کنید و روی منو (سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای صفحه) ضربه بزنید.

از منوی کشویی روی «تنظیمات» ضربه بزنید.

اکنون بر روی “Chats” ضربه بزنید.

در بالای صفحه، روی “Wallpaper” ضربه بزنید.

. روی «تغییر» ضربه بزنید.

کاغذدیواری مورد نظر خود را انتخاب کرده و «Set Wallpaper» را انتخاب کنید.

اکنون پس‌زمینه جدید شما در تمام چت‌های شما نشان داده می‌شود. ساده است. همچنین مهم است که توجه داشته باشید که همیشه می‌توانید انتخاب کنید که پس‌زمینه نداشته باشید یا به پس‌زمینه پیش‌فرض خود در هنگام نصب واتس‌اپ برگردید.

اپلیکیشن والپیپر واتساپ

واتساپ، گزینه‌های زیادی برای انتخاب پس‌زمینه وجود ندارد. برای مثال، نمی‌توانید از تصاویر گالری خود به عنوان پس‌زمینه استفاده کنید. و اگر والپیپرهای اضافی می‌خواستید، باید یک برنامه جداگانه دانلود کنید. این برنامه در سال ۲۰۱۱ منتشر شد و از آن زمان تنها یک به روز رسانی داشته است.

WhatsApp Wallpaper را می توانید دانلود کنید. برای استفاده از این پس زمینه ها، تنها کاری که باید انجام دهید این است که برنامه را نصب کرده و سپس واتساپ را مجددا راه اندازی کنید.

برنامه های دیگری وجود دارد که می توانید از آنها برای دریافت تصاویر پس زمینه فوق العاده برای چت های واتساپ خود استفاده کنید.

نحوه ایجاد تغییرات دیگر

چه چیزهای دیگری ممکن است احساس کنید که تمایل دارید هر از چند گاهی در واتس اپ تغییر دهید؟ خوب، ممکن است بخواهید اغلب اوقات عکس نمایه خود را تغییر دهید. اگر همیشه از واتساپ استفاده می کنید، تغییر تصویرتان تقریباً مانند ارسال عکس های جدید برای دیدن دوستانتان است. اما دقیقاً چگونه این کار را انجام می دهید؟ فقط این مراحل را دنبال کنید:

واتساپ را باز کنید و به منوی اصلی (سه نقطه) بروید.

روی “تنظیمات” ضربه بزنید.

در بالای صفحه، نام و تصویر فعلی خود را می‌بینید یا بدون تصویر. روی عکس ضربه بزنید

برای تغییر تصویر، روی نماد دوربین کوچک در پایین تصویر ضربه بزنید.

حالا یا یک عکس از گالری خود انتخاب کنید یا یک عکس جدید بگیرید. شما همچنین می توانید فقط عکس فعلی را حذف کنید.

اگر عکسی را از گالری انتخاب کنید، قبل از تنظیم، از شما خواسته می‌شود آن را برش دهید و ویرایش کنید.

می توانید نام، شماره تلفن خود را تغییر دهید، و حتی جا برای نوشتن کمی در مورد خودتان وجود دارد. یا فقط می توانید ایموجی اضافه کنید که شما را به خوبی توصیف کند.

همچنین در مورد مکالمات واتساپ ، جدا از پس زمینه، می توانید اندازه فونت پیام های خود را تغییر دهید. این تغییر بر پیام های ارسال کننده و پیام های شما تأثیر می گذارد. این ابزار مفیدی است و می‌تواند به شخصی‌سازی چت‌های واتساپ شما کمک کند.

برای اینکار این مسیر را دنبال کنید Menu>Settings>Chats>Font Size. شما می توانید بین کوچک، متوسط ​​و بزرگ یکی را انتخاب کنید.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41965

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.