• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

برنامه های پول ساز اپل برای کسب درآمد

  • کد خبر : 42963
  • 19 آگوست 2022 - 0:18
برنامه های پول ساز اپل برای کسب درآمد

امروزه پول نقش بسیار مهم و اساسی در زندگی همه مردم ایفا می‌کند و همه‌ی ما می‌خواهیم حداقل درآمدی کافی برای گذران امور زندگی خودمان داشته باشیم. و از طرفی کسب و کارهای آنلاین و کار به صورت دورکاری جایگاه ویژه‌ای پیدا کرده است و می توانید در کنار کارهای دیگرتان از گوشی موبایل خود استفاده کنید و در وقت های اضافی درآمدی کسب کنید.ما در این مطلب برنامه های پول ساز اپل برای کسب درآمد را به شما معرفی خواهیم کرد.

لینکدین یکی از بهترین برنامه‌های پول ساز اپل

لینکدین یکی از بهترین برنامه‌های پول ساز اپل در جهان است که می‌توانید از طریق آن کار مورد نظرتان را پیدا کنید و با بهترین شرکت‌های جهان ارتباط برقرار کنید لینکدین تقریبا شبیه به اینستاگرام است اما برای کار و افراد بسته به توانایی‌هایی خود پروفایل شخصی تشکیل می‌دهند و سپس به برقراری ارتباط با دیگر افراد فعال در آن حوزه یا ارتباط گرفتن با شرکت‌های بزرگ اقدام می‌کنند.

در لینکدین سابقه‌ی تحصیلی و سابقه‌ی کاری خود را وارد می‌کنید و حتی خود لینکدین متناسب با شرایط شما به شما پیشنهادهای کاری می‌دهد تا راحت‌تر بتوانید با شرکت‌های مختلف ارتباط برقرار کنید حتما اطلاعات خود را صحیح و کامل وارد کنید و دوم این که با افراد شبیه به حرفه‌ شما بیشتر ارتباط بگیرید تا شغل‌های مرتبط‌تری برای شما پیدا شود.

کوین پلی

حتما با بیت کوین آشنا هستید شما از طریق سایت کوین پلی می‌توانید در ازای انجام کارهای مختلف بخشی از بیت کوین دریافت کنید.شما با بازی کردن، مشاهده‌ی تبلیغات مختلف، شرکت در نظر سنجی‌های متفاوت، نصب برنامه‌های گفته شده و خیلی از موارد دیگر است. شما پس از کسب مقداری بیت کوین می‌توانید آن را از طریق سایت CoinBase به پول تبدیل کنید.

اپلیکیشن Google Opinion Rewards

برنامه Google Opinion Rewards توسط خود گوگل توسعه داده شده و به شما کمک می‌کند تا به راحتی پول دریافت کنید و از این پول در جهت خرید برنامه‌های خود گوگل بهره ببرید. با نصب این برنامه شما به صورت هفتگی ۲۰ پرسشنامه دریافت می‌کنید که باید آن‌ها را پر کنید وگوگل بابت پر کردن این پرسشنامه‌ها به شما پول پرداخت می‌کند و این داده‌های دریافتی را در اختیار شرکت‌های مختلف می‌گذارد، به همین سادگی یک بازی برد برد برای هر دو طرف ایجاد می‌شود. پس اگر شما هم مجبور هستید برنامه‌ای را از گوگل پلی خریداری کنید به جای پرداخت پول از این طریق هزینه‌ی مورد نیاز را تأمین کنید.

برنامه میست پلی از برنامه های پول ساز اپل

در  Mistplay بازی‌های مختلفی وجود دارد که شما می‌توانید شروع به بازی کردن آن‌ها کنید. بازی‌ها ضرایب مختلفی دارند و اگر می‌خواهید سریع‌تر پول به دست بیاورید باید به سراغ عناوینی با ضریب ۳ یا ۴ بروید. این برنامه همچنین مسابقاتی هفتگی را برگزار می‌کند که شما می‌توانید در آن‌ها شرکت کنید و تا بیش از ۱۰۰ دلار برنده شوید.

می‌توانید امتیازات دریافتی خود را به پول تبدیل کنید، البته که نه پول نقد و شما می‌توانید با این امتیازهای دریافت شده کارت هدیه Xbox، کارت هدیه نینتندو، کارت هدیه آمازون و دیگر موارد را دریافت کنید که امکان فروش این موارد در بازار وجود دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42963

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.