• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

نحوه استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن

  • کد خبر : 43484
  • 02 اکتبر 2022 - 11:38
نحوه استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن

محبوبیت تلگرام به دلیل رویکرد و ویژگی‌های اول حفظ حریم خصوصی، آن را به یک برنامه پیام‌رسان قدرتمند تبدیل کرده است. با این حال، این شرکت از کاربران می‌خواهد که با یک شماره تلفن ثبت‌نام کنند، با این وجود، راه‌حل‌هایی برای استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن وجود دارد.

استفاده از تلگرام بدون شماره تلفن

وقتی ثبت نام می کنید، برنامه از شما می خواهد قبل از ادامه، یک شماره تلفن وارد کنید. با این حال، با کمک برخی از ترفندها، می توانید به راحتی بدون استفاده از شماره تلفن واقعی خود ثبت نام کنید. بسیاری از افراد به دلایل حفظ حریم خصوصی، یک روش جایگزین را انتخاب می کنند.

Burner برنامه ای است که تماس های تلفنی را از یک شماره جعلی به شماره واقعی شما تغییر می دهد. وقتی دیگران با شما تماس می گیرند، فقط شماره Burner را می بینند. یک هفته آزمایشی رایگان دارد که می توانید از آن برای راه اندازی حساب تلگرام استفاده کنید.

علاوه بر دوره آزمایشی رایگان کوتاه مدت یک هفته، یک طرح اشتراک نیز وجود دارد. اگر هزینه آن را بپردازید، تا زمانی که بخواهید شماره متعلق به شماست.

اپلیکیشن Burner را دانلود کنید.

پس از اتمام مراحل نصب، برنامه را اجرا کنید.

“شماره خود را انتخاب کنید”

برنامه TextNow

Textnow خدماتی است که دریافت تماس و پیام کوتاه رایگان را ارائه می دهد و می توان از آن برای نصب و ثبت نام در تلگرام بدون شماره استفاده کرد. همچنین می توانید از این شماره ها تماس برقرار کنید. TextNow  بر روی سیستم عامل های اندرویدی و همچنین سیستم عامل iOS در دسترس است. همچنین می توانید از طریق وب سایت آنها در مرورگر به Textnow دسترسی پیدا کنید. اما توصیه می کنم برنامه های آنها را نصب کنید زیرا بسیار کاربردی هستند.

Google Voice

Google Voice یکی از خدماتی است که Google ارائه می دهد. این یک برنامه تماس است که توسط آن می توانید شماره تلفنی کاملاً جدیدی تهیه کنید که می توانید برای هرگونه تماس و پیام کوتاه استفاده کنید.

اما حتماً قبل از استفاده از برنامه ، این موضوع به خاطر بسپارید که  Google Voice مستقیماً به حساب Google شما وصل شده است. با این حال ، به من این امکان را نمی دهد تا درباره تلگرام اطلاعاتی کسب کنم. اما برای نگرانی های مربوط به حریم خصوصی ، باید این موضوع را در نظر داشته باشید. حال بیایید نحوه استفاده از این برنامه را ببینید.

۱) برنامه Google Voice را نصب کنید یا مستقیماً به وب سایت آنها بروید.

۲) اکنون با حساب Google خود وارد سیستم شوید.

۳) در برنامه Google Voice ثبت نام کنید و یک شماره را از آنجا انتخاب کنید.

۴) می توانید برای ثبت نام در تلگرام از آن شماره استفاده کنید.

۵) پس از ثبت نام ، منتظر کد تأیید باشید ، پس از تهیه آن ، فقط آن را در برنامه تلگرام وارد کرده و حساب خود را تأیید کنید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.