• امروز : چهارشنبه - ۶ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 26 June - 2024
5

انقلاب با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌دار نمی‌شود اگر این امنیت نبود شما را هم مانند زنان مسیحی و ایزدی به فروش می‌گذارند

  • کد خبر : 43683
  • 22 اکتبر 2022 - 15:24
انقلاب با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌دار نمی‌شود اگر این امنیت نبود شما را هم مانند زنان مسیحی و ایزدی به فروش می‌گذارند

انقلاب با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌دار نمی‌شود اگر این امنیت نبود شما را هم مانند زنان مسیحی و ایزدی به فروش می‌گذارند.تغییر مرزها بسیار مهم است؛ آذربایجان به دنبال آنچه بود به آن رسید و قره باغ آزاد شد و ما تبریک گفتیم اما امروز اگر بخواهد تجاوزی صورت گیرد و مرزهای ما تغییر کند.

سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان دیروز در سخنرانی پیش از خطبه نماز عبادی و سیاسی جمعه تبریز که با حضور نمازگزاران در مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، بیان کرد: از مردم آذربایجان و مرزنشین کمال تشکر را دارم که ما را در برگزاری رزمایش یاری کردند.تاریخ آذربایجان یک تاریخ مهم برای مردم است، جوانان تاریخ را مطالعه کنند؛ زیرا تاریخ چند سال اخیر کشور بسیار مهم بوده و درس‌های بزرگ را می‌دهد. تاریخ حکومت صفوی و نحوه شکل‌گیری، جنگ چالدران را مطالعه کنید و ببینید هزاران جوان جان خود را به خاطر سرزمین فدا کردند.

رزمایش یک هفته‌ای نیروهای زمینی در منطقه ارس گوشه‌ای از توانایی نیروهای مسلح بود به طوریکه نیروهای مسلح با توکل بر خدا و اتکا به نیروهای نخبه خود و تجهیزات به روز بومی در حال خدمت رسانی است.مردم این منطقه گوسفند قربانی کرده و شیرینی پخش می‌کردند و ما دستبوس این مردم شریف مرزنشین هستیم.

مردم کشورهای آذربایجان و ارمنستان تهدیدی برای ما نیستند بلکه همسایه ما هستند ولی آنچه تهدید است اتفاقاتی است که آنجا می افتد و حضور صهیونیست و ناتو در آنجاست که ما از کنار این‌موضوع نخواهیم گذشت.

تغییر مرزها بسیار مهم است

وی در ادامه گفت: تغییر مرزها بسیار مهم است؛ کشور آذربایجان به دنبال آنچه بود به آن رسید و قره باغ آزاد شد و ما هم تبریک گفتیم اما امروز اگر بخواهد تجاوزی صورت گیرد و مرزهای ما تغییر کند و راه‌های چندین هزار ساله اتصال ایران به اروپا را خدشه دار کنند ما حساس هستیم و برخورد قاطعانه خواهیم کرد.

با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌ای به انقلاب وارد نمی‌شود

او در ادامه سخنانش با اشاره به شهادت بسیجیان در فتنه اخیر، گفت: شهادت برادر بسیار عزیزم حسین اوجاقی را به همه قهرمانان تبریک می‌گویم؛ افتخار ما این است که چنین جوانانی سینه سپر کردند.آنهایی که در خیابان روسری از سر می‌کنند و بلوا می‌کنند بدانند این انقلاب مزین به خون هزاران شهید است و با چهار تا در آوردن روسری خدشه‌ای به آن‌ وارد نمی‌شود. ما ۳۰۰ هزار جوان از دست دادیم؛ حالا با بلوای خیابانی فکر می‌کنید مردم این انقلاب را رها می‌کنند؟ ما جانمان را فدای سلامت این کشور می‌کنیم و به فدایی بودن مردم افتخار می‌کنیم.

اگر این امنیت نبود شما را هم مانند زنان مسیحی و ایزدی به فروش می‌گذارند

او در پایان گفت : اگر بسیج و پاسداران و مرزبانان نباشند، همین آرامش وجود نداشت، در عراق دیدید که‌ چگونه زنان مسیحی و ایزدی در عراق را به فروش بردند؟ اگر این امنیت برای ایران نبود شما (خطاب به آنهایی که روسری از سر برداشتند) را هم به فروش می‌گذارند و عین خیالشان هم نیست که شما اهل کجایید و چه کسی هستید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43683

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.