• امروز : جمعه - ۳۱ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 11 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 19 April - 2024
12

واتس اپ در حال کار برای پشتیبانی از ایموجی های جدید است

  • کد خبر : 44484
  • 06 دسامبر 2022 - 23:26
واتس اپ در حال کار برای پشتیبانی از ایموجی های جدید است

واتس اپ در حال کار برای پشتیبانی از ایموجی های جدید یونیکد ۱۵ است آخرین نسخه بتا همچنین ظاهر هشت ایموجی موجود را تغییر می دهد.

واتس‌اپ در حال کار بر روی اضافه کردن پشتیبانی از ایموجی‌های جدید است که اخیراً توسط کنسرسیوم یونیکد تأیید شده است و به شما کمک می‌کند احساسات خود را بهتر و با کلمات کمتر بیان کنید.

در اواسط سپتامبر، کنسرسیوم یونیکد به استاندارد یونیکد ۱۵ چراغ سبز نشان داد. این شامل ۴۴۸۹ کاراکتر جدید بود که ۲۰ تای آن‌ها ایموجی‌های جدید بودند (اگر همه تغییرات رنگ پوست را حساب کنید، ۳۱ کاراکتر). واتساپ قرار است از ۲۱ شکلک یونیکد ۱۵ در پشت صحنه پشتیبانی می‌کند.

واتس اپ در حال کار برای پشتیبانی از ایموجی های جدید

این ۲۱ ایموجی جدید باید در آینده ای نزدیک راه خود را به آزمایش کنندگان بتا در سراسر جهان باز کنند، اما جدول زمانی دقیق هنوز مشخص نیست. به نظر می رسد توسعه دهندگان واتس اپ ظاهر هشت ایموجی قدیمی تر را نیز تغییر داده اند. تفاوت بصری در شکلک‌های خواهش‌گر و چهره‌ای که جلوی اشک‌ها را می‌گیرد بسیار مهم است، و می‌توانید در آخرین نسخه بتای موجود در فروشگاه Play، آن را بررسی کنید.

سامسونگ یکی از اولین شرکت‌هایی بود که به کاربران خود امکان دسترسی به شکلک‌های Unicode 15 را با One UI 5 داد و حتی گوگل و سایر تولیدکنندگان اصلی گوشی‌های هوشمند را شکست داد. این موارد شامل چند افزودنی مفید، مانند سه تنوع رنگی قلب، بال‌های فرشته، نماد Wi-Fi، چتر دریایی و فلوت است. با آمدن این شخصیت‌های خاص به واتس‌اپ، یافتن ایموجی مناسب برای موقعیت‌های خاص می‌تواند کمی آسان‌تر شود.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44484

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.