• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
8

ماجرای خودکشی زن شیرازی

  • کد خبر : 50200
  • 28 آگوست 2023 - 9:57
خودکشی

اقدام به خودکشی یک زن میان‌سال در محله معالی‌آباد باعث ناراحتی اهالی این محله شیراز شد. این فرد در حال حاضر به یکی از بیمارستان‌های شیراز منتقل و تحت درمان است.

بررسی‌ها نشان می‌دهد این زن که درگیر مسائل خانوادگی بوده و حضانت فرزندش نیز به همسرش واگذار شده بود امروز به دلایل نا مشخص به مجتمع نگین معالی‌آباد مراجعه می‌کند اما بعد از لحظاتی خود را به پنجره مجتمع رسانده و نشان می‌دهد که قصد خودکشی کردن دارد.

بلافاصله بعد از مطلع شدن نیروهای آتش‌نشانی از این ماجرا تیم پیشتاز به محل حادثه مراجعه و پس از بررسی شرایط به مرکز اعلام می‌کند که به تشک نجات آتش‌نشانی نیاز است و عملیات گفت‌وگو برای منصرف کردن فرد را آغاز می‌کنند.

شدر کمترین فاصله زمانی تیم دوم برای رساندن تشک نجات به محل مراجعه می‌کند اما متأسفانه قبل از عملیاتی کردن و باز کردن تشک نجات فرد تصمیم خود را برای خودکشی عملی و خود را از پنجره به پایین پرت می‌کند.

این فرد بلافاصله با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل می‌شود و در حال حاضر عملیات احیاء او در حال انجام است.

در این باره، افشین محمدی دره شوری سرپرست دادسرای جنایی و جرایم امنیتی شیراز با تأکید بر اینکه همه ابعاد موضوع در دست بررسی است اظهار داشت: این فرد پس از اقدام به پریدن از یکی از طبقات مجتمع تجاری با تلاش گروه فوریت‌های پزشکی حاضر در محل خوشبختانه از مرگ نجات یافته است و جهت انجام اقدامات پزشکی تکمیلی به یکی از مراکز درمانی استان اعزام شده است.

این مطلب رو از قلم نندازید: عامل شهادت شهید سعید پویان

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50200

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.