• امروز : شنبه - ۱۴ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 2 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Saturday - 5 October - 2024
4

حرکت احساسی رونالدو در بازی النصر مقابل الریان

  • کد خبر : 55880
  • 02 اکتبر 2024 - 9:27

حرکت احساسی رونالدو ستاره تیم النصر عربستان که در بازی مقابل الریان عامل پیروزی النصر شد حرکت زیبا و احساسی اش بعد از گلزنی و دلیل این حرکت را مشاهده میکنید.

حرکت احساسی رونالدو

حرکت زیبای رونالدو النصر در بازی دیشب لیگ نخبگان آسیا

به نقل از پایگاه خبری دخالت کریس رونالدوی محبوب بار دیگر برای تیمش گلزنی کرد و عامل پیروزی النصر شد ولی این گلزنی و پیروزی برایش حال و هوای دیگری داشت چراکه درست در سالروز تولد پدرش موفق به کسب این موفقیت شده و در نبودش غمگین بود؛ احساسی که در لحظه تقدیم گلش به سمت آسمان در چهره او دیده می شد. کریس پس از گلزنی در دقیقه ۷۶ برای النصر و شکست دادن الریان، هر دو انگشت اشاره خود را به سمت آسمان نشانه رفت و گل زیبای خود را به عنوان هدیه تولد به پدرش تقدیم کرد.

کریستیانو رونالدو، ستاره تیم النصر، گل دیشب خود را به پدر فقیدش خوزه دینیز آویرو تقدیم کرد که اگر زنده بود، حالا ۷۱ ساله می شد. این ملی پوش پرتغالی پدرش را در سال ۲۰۰۵ از دست داد، در حالی که به تازگی وارد ورزش شده بود و شرایط سختی داشت.

زندگی دشوار و فروتنانه

پدر رونالدو در چنین روزی در سال ۱۹۵۳ به دنیا آمد و او در شرایط متوسطی بزرگ شد تا اینکه به عنوان یک کارگر شهرداری و باغبان آغاز به کار کرد. زندگی دشوار و فروتنانه او به القای حس سخت کوشی و فداکاری در کریستیانو رونالدو کمک کرد.

او همچنین عاشق ورزش بود و پسرش را وارد این ورزش کرد و او را به CF Andorinha برد، یک باشگاه کوچک که در حال حاضر در سطح ششم فوتبال پرتغال است، جایی که او به صورت پاره وقت در آنجا کار می کرد.

این مقاله برای شما مفید است : پرسپولیس یک میلیارد تومان جریمه شد

اشتیاق خوزه به این ورزش

اشتیاق خوزه به این ورزش به پسرش نیز منتقل شد. با این حال، همانطور که رونالدو در مصاحبه ای با پیرس مورگان در سال ۲۰۱۹، که توسط پیپل منتشر شد، فاش کرد، اعتیاد پدرش به الکل بین آنها با بزرگتر شدن فاصله انداخت.

اعتیاد به الکل در نهایت جان پدر رونالدو را گرفت و او در ۶ سپتامبر ۲۰۰۵ در سن ۵۱ سالگی به دلیل سیروز کبدی از دنیا رفت و رونالدو همیشه از اینکه پدرش شاهد موفقیت او نیست ابراز ناراحتی میکند. حالا این بازیکن ۳۹ ساله تبدیل به بزرگترین فوتبالیست تاریخ کشورش شده است، شاهکاری که پدرش بدون شک به آن افتخار می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55880

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.