• امروز : یکشنبه - ۶ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 27 October - 2024
2

ریزش شدید قیمت‌ها در بازار خودرو

  • کد خبر : 56097
  • 27 اکتبر 2024 - 10:32

قیمت‌ها در بازار خودرو در نخستین روز هفته به همراه سایر بازارها سقوطی را تجربه کرد.

قیمت‌ها در بازار خودرو

 

قیمت‌ها در بازار خودرو چند؟

به نقل از پایگاه خبری دخالت بررسی وضعیت بازار خودرو نشان می‌دهد که در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۲ میلیون تومانی به ۳۳۸ میلیون تومان رسیده و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با همین کاهش قیمت، به ۳۱۸ میلیون تومان فروش رفته است.

 

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ حدود ۶۴۵ میلیون تومان است. همچنین، پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۷۴۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ به یک میلیارد و ۲۰ میلیون تومان به فروش رسیده است. پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومان، ۶۷۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده و پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، به ۸۱۵ میلیون تومان رسیده است. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ نیز به ۸۵۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

این مقاله برای شما مفید است : شرط تعیین واقعی دستمزدها در کشور

قیمت خودروها

علاوه بر این، پژو ۲۰۷ TU۳ مدل ۱۴۰۳ در بازار به قیمت ۶۵۰ میلیون تومان فروش رفته و پژوپارس XU۷P مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۹۵ میلیون تومان به فروش رسید. طبق گزارش‌ها، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۸۹۵ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ نیز به ۷۵۵ میلیون تومان رسیده است.

دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳ در حدود ۹۹۰ میلیون تومان قیمت دارد و دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ نیز ۹۶۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. دنا پلاس EF۷ اتوماتیک نیز به ۹۳۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده است. رانا پلاس مدل ۱۴۰۳ به قیمت ۶۴۵ میلیون تومان و رانا پلاس مدل ۱۴۰۲ با کاهش ۵ میلیون تومانی به ۶۲۰ میلیون تومان فروخته شده است. همچنین ساینا S دنده‌ای دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۶۰ میلیون تومان قیمت دارد. سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۷۵۵ میلیون تومان به فروش رفته است.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومان، به ۸۱۵ میلیون تومان قیمت گذاری شده و کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ نیز با کاهش ۵ میلیون تومانی، به قیمت ۴۳۰ میلیون تومان به فروش رسیده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=56097

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.