• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : 21 - محرم - 1446
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
15

آذری جهرمی از یک سورپرایز بزرگ در روز پنج شنبه خبر داد/ رونمایی از پهپاد پستی

  • کد خبر : 9814
  • 12 دسامبر 2019 - 16:20

سورپرایز وزیر ارتباطات آذری جهرمی در روز پنج شنبه  برای مردم . وی گفت: از طریق شبکه های مجازی  این سورپرایز را به اطلاع مردم خواهیم رساند. آذری جهرمی سال گذشته نیز در توییترش اعلام کرد خبرهای خوبی برای مردم دارد و مشخص شد درباره ارسال ماهواره بوده است.

سورپرایز وزیر ارتباطات

وزیر ارتباطات گفت: در روز پنجشنبه یک سورپرایز برای مردم خواهیم داشت که از طریق شبکه های مجازی و رسانه ها آن را به اطلاع مردم خواهیم رساند.

سورپرایز وزیر ارتباطات آذری جهرمی در روز پنج شنبه

آذری جهرمی در همایش و نمایشگاه تهران هوشمند که در برج میلاد پیش از ظهر امروز گفت: سال گذشته تفاهم نامه ای با شهردار تهران نوشته شد تا با استفاده از هوشمندسازی تهران را به شهری سالم و پاک و امن تبدیل کنیم که اتفاقات خوبی هم رخ داد. وی افزود: ضرورت‌ها و الزاماتی در این حوزه وجود دارد اما اگر امروز به صورت هوشمند مدیریت نکنیم حتما مدیریت مان قابل قبول نخواهد بود و یادمان باشد که بازار هوشمند سازی هم باید وجود داشته باشد.

وزیر ارتباطات گفت: امروز تلاش های زیادی برای طراحی مدل حرکتی خودروها شده است و امروز شرکتهای قدرتمندی داریم که داده های قدرتمندتری از داده های شهرداری و ویز را در اختیار دارند. وی تاکیدکرد: ما امروز حتی برای پایش وضعیت و کیفیت ارتباطات ارایه شده به مردم از شرکت های خصوصی و استارتاپها بهره میگیریم و بزرگی خود را به جایگاهی که نشسته ایم نمی دانیم بلکه به بزرگی خدمتی که به مردم ارایه می دهیم می دانیم. آذری جهرمی ادامه داد: امروز اصلا نگرانی نداریم که به عنوان وزارت ارتباطات به سراغ یک شرکت خصوصی برویم و به یک استارتاپ بگوییم شما دیتای خود را به ما بدهید زیرا این کارها را در راستای ارتقای کیفیت خدمات ارایه شده به مردم می دانیم.

وی افزود: امسال باید تمرکز کنیم بر تعاملات بین دستگاهی و خدماتی که دستگاه ها باید ارایه کنند و باید شهرداری فعالانه و مشوقانه عمل کند که البته باید شورای شهر مجوزهایی هم در این حوزه بدهد. آذری جهرمی عنوان کرد: ما به عنوان یکی از لکوموتیوها و کمک کننده های حوزه شهر هوشمند خودمان با پست پلاس به شبکه هوشمندسازی شهر تهران می پیوندیم.

وزیر ارتباطات از سورپرایز خودش رونمایی کرد

رونمایی از سورپرایز وزیر ارتباطات


آذری جهرمی در پیام خود در شبکه اجتماعی اش درباره سورپرایزی که وعده داده بود نوشت:

 ما به جای صحبت و جلسه، چند اقدام عملیاتی انجام دادیم که واقعا هزینه‌ها کمتر بشه و از آلودگی شهرها جلوگیری کنیم. برای همین در طرح پست+ انتقال بسته‌های پستی با پهپاد را فراهم کردیم که دیگر در هیچ جای ایران نقطه‌ای باقی نماند که غیرقابل دسترس باشد. انتقال سریع دارو به بیمارستان‌ها، جزیره‌ها، سورپرایز کردن یکدیگر و… از جمله کارهایی است که از این به بعد در اختیار شما خواهد بود. در حال حاضر کشورهای کمی در دنیا هستند که این کار را کرده‌اند. ما می‌توانیم! خدا قوت به همه‌ی جوانان ایرانی برای این دستاورد!

تجهیز کردن شرکت ملی پست به ماشین برقی، موتور برقی و دوچرخه برقی کاملا ایرانی همچنین به مناسب آغاز پست+، ارسال نامه در سراسر کشور از طریق پست در شنبه ۲۳ آذر رایگان خواهد بود. لطفا برای اطلاع بیشتر به سایت post-plus.ir مراجعه فرمایید.

در مورد این موج سورپرایز باید خدمتتون بگم که خیلی‌ از کامنت‌ها و توییت‌ها و استوری‌ها و پیامک‌ها رو خوندم. واقعا خلاقیت شما مردم عزیز و اعتماد و لطفی که به بنده به عنوان خادم خود دارید یک دنیا ممنونم.
اتفافا خیلی از این سورپرایزها مثل ارسال ماهواره جدید، ارزان کردن اینترنت، رو در تقویم گذاشتم و در دو هفته آینده از این دستاوردها و خدمات زیاد خواهیم دید.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=9814

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.