• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
11

کرایه تاکسی گران شد

  • کد خبر : 16052
  • 10 مارس 2020 - 14:33

 اعضای شورای اسلامی شهر تهران طی یک طرح دو فوریتی با افزایش ۱۱ درصدی کرایه‌های تاکسی در سال ۹۸ موافقت کردند.

افزایش ۱۱ درصدی کرایه‌های تاکسی

اعضای شورای شهر تهران ۹ روز مانده به پایان سال ۱۱ درصد کرایه‌های تاکسی سال ۹۸ را افزایش دادند که با افزایش تا ۲۵ درصدی کرایه ها در سال ۹۹ مسافران تاکسی افزایش تا ۳۶ درصدی را تجربه خواهند کرد.

افزایش ۱۱ درصدی کرایه‌های تاکسی

محسن هاشمی در جریان بررسی این دو فوریت با بیان اینکه افزایش ۱۱ درصدی کرایه ها تا پایان امسال از سوی دولت تصمیم گیری شده و برای طی کردن مسیر قانونی باید در شورا مصوب شود، گفت: در حال حاضر زمان برای اجرای این مصوبه دولت دیر هم شده و از سرپرست معاونت حمل و نقل درخواست کردم مصوبه دولت را اجرایی کند تا ما آن را در صحن تصویب کنیم که امیدوارم اجرایی شده باشد. پیشنهاد ۱۱ درصدی به دلیل افزایش نرخ بنزین بوده و برای اجرا در سال ۹۸ به تصویب خواهد رسید.

علیرضا قنادان مدیرعامل سازمان تاکسیرانی نیز در صحن شورا با اشاره به اینکه در مصوبه سال ۹۸ که نرخ کرایه های تاکسی اشاره شده بود که افزایش نرخ در صورت افزایش نرخ انرژی است و با توجه به افزایش نرخ بنزین باید در خصوص افزایش کرایه های تاکسی تصمیم گیری می شد، گفت: با وجود دادن سهمیه به رانندگان نرخ پایه بنزین با افزایش ۵۰ درصدی از هزار تومان به ۱,۵۰۰ تومان رسیده بود اما به دلیل اجرای هماهنگ با دولت هیچ گونه افزایشی در کرایه ها رخ نداد. در تاریخ هفتم بهمن نامه‌ای از استانداری به شهرداری که اثر ۱۱ درصدی نرخ بنزین بر کرایه ها را تایید کرده بود با توجه به اینکه قشر بزرگی در جامعه درگیر این موضوع هستند درخواست می کنم این افزایش به تصویب برسد زیرا سه ماه نیز رانندگان تاکسی با تاخیر و زیان مواجه شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=16052

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.