• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
10

وکیل برانکو: فیفا فردا پرسپولیس را محروم می‌کند

  • کد خبر : 24397
  • 12 سپتامبر 2020 - 11:44

دارو بوشیچ، وکیل برانکو ایوانکوویچ مدعی شد حکم پرونده این مربی فردا اعلام شده و فیفا پرسپولیس را محروم می‌کند.

فیفا پرسپولیس را محروم می‌کند

اگر یادتان باشد، رسول پناه مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مصاحبه ای گفته بود وقتی شرایط را بررسی کردیم به این نتیجه رسیدیم به جای پرداخت طلب برانکو، در فصل نقل و انتقالات فعالیت کنیم. حالا باید یک نکته مهم را بخوانید و خودتان قضاوت کنید عملکرد تصمیم سازان پرسپولیس در این زمینه چقدر منافع باشگاه را در نظر گرفته است؟

باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته فرصت داشت با پرداخت ۷۸۴ هزار یورو مطالبات باقی مانده برانکو ایوانکوویچ، پرونده این مربی را ببندد و مانع از بسته شدن پنجره نقل و انتقالاتی و سایر جرائم خود شود.

پرسپولیس تاکنون ۳۰ درصد از حقوق یک میلیون ۵۰ هزار یورویی برانکو ایوانکوویچ را پرداخت کردند اما باقی مانده این رقم هنوز حتی تامین هم نشده است.

این بدهی از دوره حمیدرضا گرشاسبی و ایرج عرب باقی مانده و مدیران بعدی پرسپولیس یعنی انصاری فرد و رسول پناه نیز از پرداخت آن ناکام مانده‌اند.

با این وجود مدیران این باشگاه دو روز قبل با ارسال نامه ای به برانکو و وکیلش درخواست کردند آنها برای پرداخت این بدهی ضمن تخفیف به باشگاه پرسپولیس، ۳۰ روز هم مهلت بدهند که این درخواست از سوی مربی کروات و دارو بوسیچ رد شد.

وکیل سرمربی کروات اسبق پرسپولیس روز گذشته با ارسال نامه ای به فیفا پرداخت نشدن طلب وی را اعلام کرد.

فیفا پرسپولیس را محروم می‌کند

محرومیت قطعی پرسپولیس توسط فیفا

بوسیچ مدعی است کمیته انضباطی فیفا پس از طی مراحل قانونی فردا رای محکومیت پرسپولیس در پرونده برانکو را اعلام کرده و حکم محروم شدن پرسپولیس را ابلاغ می‌کند.

در شرایطی که پرسپولیسی ها ادعا می‌کنند در صورت پرداخت بدهی، محرومیت رفع خواهد شد اما چند وکیل حقوقی گفته‌اند که این نوع محرومیت قطعی خواهد بود. در نهایت باید دید که فیفا چه حکمی را صادر خواهد کرد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=24397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.