• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
15

افشای تغییر جنسیت شهره لرستانی در تولد ۵۶ سالگی!

  • کد خبر : 42478
  • 14 جولای 2022 - 10:47
افشای تغییر جنسیت شهره لرستانی در تولد ۵۶ سالگی!

تغییر جنسیت شهره لرستانی قطعی شد او با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامش از تغییر جنسیت و تغییر نامش خبر داد.

او با انتشار پستی در این‌باره نوشت: «من، آهنگ‌هایی هستم که در تنهایی خود گوش می‌دهم …من تمام اشک‌هایی هستم که سراسر زندگی، در خفا ریخته‌ام… دردهایی که کشیده‌ام… من، تمام تجربه‌های تلخ و شیرین، تمام اتفاق‌های زندگی… آنان که فقط بر من رفته است، هستم… من…، تمام انتخاب‌هایم،… در تمام لحظات زیسته‌ام در این کره خاکم… این منم، منی که عاقبت، تکه‌های زخم خورده وجودش، یکپارچه شد… حالا.. تکه‌های وجود من، تمام زندگی‌ام شوید… کنارم بمانید تا با هم پیر شویم… همراه باشید با پاهای خسته و دل شکسته‌ام… و صدایی، از اعماق کودکی، مرا بنام، خواند: ما، زیاریم و به یار برمی‌گردیم… مازیار…. اسامی را، خدا می‌فرستد

پی‌نوشت: بعد از سردرگمی‌های بسیار…. و تلاطمی از پس تلاطم… و…. انسان، در لحظه مرگ هم، امکان دوباره زاده شدن دارد… زهی توفیق

که زنده‌ام و رسالتم مرا زنده نگه داشته»

 تغییر جنسیت شهره لرستانی در تولد ۵۶ سالگی!

درواقع سال‌ها شایعه تغییر جنسیت شهره لرستانی دست به‌دست می‌شود و تغییر استایل و پوشش این بازیگر نیز احتمال صحت این شایعه را قوت بخشیده است.

شهره لرستانی ۵۶ ساله درحالی تولد خود را جشن گرفت که همچنان سوال‌ها درباره تغییر جنسیت او بی‌پاسخ مانده است. او در اینستاگرام نوشت: آینه در آینه شد دیدمش و دید مرا زندگی من دفتر مشق خداست دمش گرم نمی‌دونم چرا اینهمه بالا پایینم میکنه

جنجال دوباره تغییر جنسیت شهره لرستانی از آنجایی دوباره داغ شده است که این بازیگر پست خود را با هشتگ ودود لرستانی منتشر کرده است! درحالی که نام اصلی او شهره صالحی لرستانی است و در پیش‌وند فامیلی او اسم ودود وجود ندارد.

این بازیگر سال هاست که با استایل مردانه، موهای کوتاه و کلاه در جامعه دیده شده است و در استایل‌های او خبری از شال، روسری و مانتو نیست!

بیوگرافی شهره لرستانی

شهره لرستانی متولد ۳۱ خرداد ۱۳۴۵ در تهران است او فارغ التحصیل لیسانس کارگردانی تئاتر و فوق لیسانس فیلمنامه نویسی سینما می باشد که فعالیت خود را با تئاتر شروع کرد و با افتخار خود را یک لر معرفی می کند.

در سال ۱۳۶۴ وقتی ۱۹ ساله بود از شهر همدان که مدتی بخاطر شغل پدر ساکن آنجا بودند به تهران بازگشتند سپس دیپلم گرفت و بلافاصله وارد دانشگاه هنر شد.

در ترم اول که اکثرا دروس عمومی بود غرق تئاتر شد و ۱۷ نماش را به کارگردای خود بروی صحه برد سپس خود نیز کم کم وارد بازی شد.در سال ۱۳۶۵ وقتی ۲۰ ساله بود با سریال «اغر بخیر» اولین بار وارد قاب تلویزیون شد اما دومین تجربه اش با سینما در سال ۱۳۷۰ با فیلم «نیاز» بود.

بازی در سریال «آپارتمان» در سال ۱۳۷۱ کنار چهره هایی چون در کنار چهره هایی چون پرویز پرستویی ، امین تارخ ، حمید جبلی و آتیلا پسیانی او را به شهرت رسید.

همسر شهره لرستانی

شهره لرستانی در بیست و هفت سالگی آنقدر سرخوش و خوشحال بود که حواسش به دور و برش نبود و یک روز با سر به زمین خورد. او می گوید همه‌ چیز خیلی ساده شروع شد طوریکه وقتی امروز بهش نگاه می‌ کنم باورم نمی‌ شود اتفاقی به این سادگی که ساده‌ تر از آن هم قابل‌ حل بود و می‌ توانستم از آن بگذرم ، زندگی ام را دگرگون کرد.

و موج غم او را در خود غرق کرد و به دامن افسردگی پناه برد در این مدت ۸ سال از بازیگری جدا شد و تنهایی و بیماری باعث افزایش ۴۰ کیلویی وزنش شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42478

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.