• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

جزئیات هولناک ترور کشاورز بسیجی جلوی چشمان همسرش در کردستان

  • کد خبر : 42629
  • 23 جولای 2022 - 13:38
جزئیات هولناک ترور کشاورز بسیجی جلوی چشمان همسرش در کردستان

«قهرمان شهیدی» کشاورز اهل روستای سرخه‌توت (سوره تو) شهرستان سروآباد حین باغداری در باغ شخصی خود در نزدیکی روستا توسط گروهک ضد انقلاب جلوی چشم همسرش با ضرب چندین گلوله به شهادت رسانده‌اند.

ترور کشاورز بسیجی در کردستان

قهرمان رشیدی ۵۸ ساله کشاورز بسیجی و اهل روستای سرخه‌توت (سوره تو) شهرستان سروآباد صاحب چهار فرزند بود.

فرماندار سروآباد درباره ترور کشاورز بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس توسط گروهک پژاک گفت: ضدانقلاب بی‌رحمانه این بسیجی را با ضرب چندین گلوله به شهادت رساندند و متواری شدند.

این کشاورز فردی بسیجی و رزمنده دوران دفاع مقدس بود که ناجوانمردانه به شهادت رسید.

این کشاورز حین باغداری در باغ شخصی خود در نزدیکی روستا ترور شد، گروه پژاک ابتدا با همسر این فرد بسیجی در روستا صحبت کرده و سراغ همسرش را گرفته‌اند و درخواست راهنمایی یک آدرس کرده‌اند.

مزدوران ضدانقلاب پس از سوار شدن به خودروی شخصی و طی مسافتی کوتاه، دستور توقف و پیاده شدن داده‌اند و بلافاصله، جلوی چشم همسرش بی‌رحمانه این بسیجی را با ضرب چندین گلوله به شهادت رسانده‌اند و متواری شده‌اند.

گروهک تروریستی پژاک

گروهک تروریستی پژاک هم‌زمان با دخالت نظامی آمریکا در عراق و به هم خوردن معادلات منطقه‌ای تشکیل شد، یعنی پس از دستگیری عبدالله اوجلان رهبر حزب پ.ک.‌ک در هشتمین کنگره این حزب که در شانزدهم فروردین‌ماه ۱۳۸۱ برگزار شد، نام پ.ک.‌ک به «کادک» تغییر یافت و تصمیم گرفته شد که حزب در کشورهای ترکیه، عراق، ایران و سوریه شعباتی داشته باشد.

بنابراین در کنگره نهم پ.ک.‌ک که در تاریخ چهارم آبان ۱۳۸۲ در محلی به نام قرارگاه «هارون» واقع در خاک عراق و با حضور تعدادی از افراد آمریکایی و انگلیسی حزب «حیات آزاد کردستان» معروف به «پژاک» تشکیل شد، مقرر شد حوزه فعالیت آنها، ایران و عناصر تشکیل دهنده آن نیز از مناطق کردنشین باشد.

اهداف پژاک به واقع همان اهداف حزب دموکرات کردستان، یعنی سرنگونی نظام جمهوری اسلامی ایران آن هم از طریق فعالیت‌های مسلحانه است. تعدادی از افراد حزب هم همان نیروهای حزب دموکرات هستند که به پژاک پیوسته‌اند و بقیه اهل ترکیه و سوریه هستند. نیروی زمینی سپاه در سال ۹۰ ضربات سختی را به پیکره این گروهک تروریستی وارد کرد، به نحوی که مجبور شدند خواسته‌های ایران را بپذیرند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=42629

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.