• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
10

قرص طبیعی برای درمان سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی

  • کد خبر : 43770
  • 30 اکتبر 2022 - 23:20
قرص طبیعی برای درمان سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی

اگر به دنبال یک قرص طبیعی برای درمان سرماخوردگی و تقویت سیستم ایمنی هستید با ما همراه شوید. کدو تنبل حاوی ویتامین آ، ای و سی، موادمعدنی و آنتی اکسیدان هاست و با افزایش تعداد گلبول های سفید به عنوان یک قرص طبیعی برای تقویت سیستم ایمنی و درمان سرماخوردگی و آنفولانزا عمل می کند و حتی برای کودکان نیز مفید است.

کدو حلوایی برای درمان سرماخوردگی

یکی از شایع‌ترین بیماری‌های فصول سرد سرما خوردگی است و هر کس در طول زمستان حداقل یک‌بار به آن مبتلا می‌شود. کدو حلوایی را می‌توان یک قرص طبیعی ویتامین و داروی طبیعی برای سرما خوردگی دانست. کدو حلوایی باعث پیشگیری از گلودرد در هنگام ابتلا به زکام و سرما خوردگی می‌شود و همچنین می‌تواند از شدت سرفه بکاهد و دوره‌ی سرما خوردگی را کاهش دهد. کدو حلوایی سرشار از ویتامین ،مواد معدنی و آنتی اکسیدان برای تقویت سیستم ایمنی است. کدو حلوایی با افزایش تولید گلبول های سفید خون در بدن، سیستم ایمنی را تقویت می کند که باعث ایجاد مقاومت در برابر انواع مختلفی از عفونت ها مانند سرماخوردگی، آنفلوآنزا و تب می‌شود. همچنین کدو حلوایی غنی از ویتامین‌های A و E می‌باشد و با داشتن میزان زیادی ویتامین C برای سرما خوردگی مفید است.

این مطلب را از دست ندهید. فواید سلامتی تغذیه و عوارض جانبی لیمو

همچنین خواص آنتی اکسیدانی کدو تنبل از سیستم تنفسی و از عفونت ها محافظت می کند که باعث کاهش حملات آسم می شود. کدو تنبل همچنین مقادیر زیادی منیزیم برای حفظ عملکرد ماهیچه ها و تقویت سیستم ایمنی دارد. با افزایش تولید گلبول های سفید خون در بدن، سیستم ایمنی بدن را تقویت می کند. این باعث ایجاد مقاومت در برابر انواع مختلفی از عفونت ها مانند سرما، آنفولانزا و تب می شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43770

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.