• امروز : چهارشنبه - ۱۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 1 - ذو القعدة - 1445
  • برابر با : Wednesday - 8 May - 2024
12

مبل طوسی را با چه رنگ هایی ست کنیم

  • کد خبر : 45396
  • 05 فوریه 2023 - 14:48

طوسی به دلیل تطبیق پذیری، برای تزیین و ایجاد آرامش بصری بسیار مناسب است. به دلیل رنگ‌های مختلف طوسی ، این رنگ ایده‌آل برای انتخاب مبل است، تا پایه‌ای شیک و در عین حال خنثی ایجاد کند رنگی که از آن می‌توان یک پالت رنگ را به طرح‌های تزئینی گسترده‌تر گسترش داد. برای اینکه بدانید مبل طوسی را با چه رنگ هایی ست کنیم با ما همراه شوید تا انواع سبکهای مدرن، کلاسیک، روستایی، قرون وسطایی و … که با مبل طوسی می توانید بسازید برایتان شرح دهیم.

مبل طوسی با چه رنگ هایی ست کنیم

رنگ‌های طوسی زیادی وجود دارد، بنابراین باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید روشن یا تیره باشد که ممکن است تحت تأثیر اندازه، شکل و سبک مبل انتخابی شما باشد. همه چیز به نحوه استفاده از مبل و احساسی که می خواهید ایجاد کنید بستگی دارد. عوامل دیگری مانند موقعیت نشیمن نور ، ویژگی‌های موجود و زیبایی شناسی کلی (آرامش یا شادابی) همگی در تصمیم گیری نقش دارند. اما طوسی ، بهترین رنگی است که میتوانید با هر رنگی ست کنید.

رنگ طوسی را با رنگ های روشن زنده کنید

طوسی یک انتخاب رنگ کاربردی برای نشیمن است، برای افزودن حس سررمی و شادابی به فضا، از کوسن‌های رنگارنگ می توانید استفاده کنید.کوسن‌ها را می‌توان هر زمان که دوست داشتید تغییر داد و با صرف بودجه، تازه کردن اتاق نشیمن را ارائه می‌دهد.

مبل طوسی را با یک پالت رنگی ترکیب کنید

رنگ مبلی را انتخاب کنید که رنگ مورد استفاده برای رنگ آمیزی دیوارها را بازتاب دهد، تا یک طرح رنگی هماهنگ ایجاد کنید مثلا سایه خاکستری روی دیوارها و انتخاب مبلمان به این معنی است که اتاق احساس آرامش القا می کند یک سبک دکوراسیون محبوب برای ایده های اتاق نشیمن خاکستری.این ترفند یک ظاهر طراحی شده برای یک ایده اتاق نشیمن کوچک مناسب است تا فضا را سخاوتمندانه تر نشان دهد.

یک پالت پر از رنگ را متعادل کنید

در حالی که گرایش های رنگ آمیزی می آیند و می روند، یک مبل طوسی به شما اطمینان می دهد که مبلمان ثابتی دارید که شما را در انتخاب رنگ های دیگر محدود نمی کند.  اگر اتاق نشیمن رنگارنگ دوست دارید، دیوارهای سبز آبی با صندلی های خردلی با مبل های طوسی حس شکوفایی پر جنب و جوشی را القا می کنند.

پس زمینه برای برجسته کردن مبل طوسی

یک ایده خلاقانه رنگ‌آمیزی اتاق نشیمن می‌تواند به یک مبل خاکستری ملایم فاکتور شگفت‌انگیز اضافی بدهد. جایی که رنگ فقط به نیمه اتاق کشیده می شود و به عنوان یک پس زمینه رنگ بلوک عمل می کند تا مبل را به شیک نشان دهد. استفاده از رنگ مشکی بر روی دیوار، ویژگی مبل خاکستری را ایجاد می کند، و به ظاهر مبل ها عمق می بخشد.

تکه‌های رنگارنگ مبلمان را با هم ترکیب کرده و با هم هماهنگ کنید تا شادابی بیشتری به طرح دکوراسیون بیافزایید. مثلا رنگ مخمل آبی رنگی نشاط آور به اتاق نشیمن تک رنگ خاکستری و مشکی می بخشد.

ظاهر را با رنگ های خاموش نگه دارید

در یک اتاق نشیمن خاکستری که کاملاً با سایه های آرام خاکستری تزئین شده است، سعی کنید از رنگ های برجسته استفاده کنید که به ثابت نگه داشتن ظاهر کمک می کند. ما پیشنهاد می‌کنیم رنگدانه‌های خاکی با رنگ‌های کمتر اشباع، رنگ را بدون غلبه بر طرح رنگ‌های آرام‌بخش اضافه کنند.

رنگ‌های سبز کم رنگ و کرم روی اثاثیه اطراف کمک می‌کند تا بلوک خاکستری را که از وجود یک مبل دلچسب به دست می‌آید، تثبیت کند.

به دنبال یک لبه مدرن با سایه های تیره خاکستری باشید

سایه‌های تیره‌تر را در نظر بگیرید تا از یک عنصر متداول در طرح رنگ استقبال کنید، جایی که ما شاهد محبوبیت خاکستری تیره‌تر هستیم. یک رنگ خاکستری متال با اثاثه داخلی با مبلمانی به سبک صنعتی ترکیب کنید تا فضایی آرام و آرام در آپارتمانی ایجاد کنید تا دکوری بی دردسر و جذاب داشته باشید.

چارلی مارشال، بنیانگذار لوف، به ویژه برای یک خانه خانوادگی شلوغ می گوید: «بزرگترین توصیه من این است که همیشه سبک و رنگ ماندگار را انتخاب کنید. برای مقاومت در برابر آزمون زمان، نیازی نیست که مد روز باشد، اما باید شیک باشد.

«استفاده از رنگ‌های بیانی راهی عالی برای ایجاد حسی تازه به یک طراحی کلاسیک است، اما اطمینان حاصل کنید که آنچه را که دوست دارید انتخاب می‌کنید، که به خوبی ساخته شده است و در پنج سال آینده همچنان عالی به نظر می‌رسد.»

جذابیت با رنگ های خاکستری روستیک

سایه های خاکستری را با ته رنگ سبزتر کاوش کنید تا گرمایی را در یک ایده اتاق نشیمن روستایی ایجاد کنید. رنگ های خاکی به هر شکل مبل جذابیتی فوری به سبک روستایی می بخشد که بدون زحمت با کوسن های کتانی پشمی پوشیده می شود.یک مبل خاکستری گرم برای فضاهای کوچک به سبک دنج ایده آل است تا از حس گرما استقبال کند و فضایی دلپذیر ایجاد کند.

یک سبک قرون وسطی ایجاد کنید

مبل‌های قرون وسطی کاملاً با لوازم جانبی آشنا به سبک یکپارچه سازی با سیستم عامل، از تکه‌های ساج ساده گرفته تا میزهای کناری و چراغ‌های آویز اسپوتنیک کاملاً ست می‌شوند. خاکستری احساس پیری می‌کند، به این معنی که یک مبل جدید می‌تواند جذابیت قدیمی را در زمانی که با زیبایی‌های یکپارچه سازی با سیستم‌عامل احاطه شده است، از خود نشان دهد. این یک مقدار آزادی به ظاهر و احساس یک دکور یکپارچه سازی با سیستم عامل مدرن می دهد.

از نحوه استایل مبل قرون وسطی برای بیان شخصیت خود لذت ببرید. کلی کالینز می گوید: «ترکیب مبل/فرش با رنگ خاکستری و خنثی به شما امکان می دهد واقعاً شخصیت خود را با کوسن بیان کنید.

با رنگ نارنجی یا قرمز روشن به گرما اضافه کنید. با مجموعه ای از سبزه ها رنگ طبیعی تری ایجاد کنید. و از افزودن کنتراست با الگوهای پررنگ نترسید سیاه و سفید به خوبی کار می کنند.

طوسی را با طراحی مدولار برای طرح باز مدرن کنید

خاکستری رنگی است که می تواند در طیف گسترده ای از سبک های طراحی استفاده شود. برای مثال، شکل‌های کاناپه‌های مدولار، گوشه‌ای و صندلی‌دار برای اتاق‌های با پلان باز ایده‌آل هستند. مبل های مدولار برای خانواده های در حال رشد ایده آل هستند، جایی که شما به آزادی بیشتری در نحوه استفاده از چیدمان نیاز دارید.

از غلبه بر یک فضای خانوادگی شلوغ با رنگ های زیاد خودداری کنید و پالت رنگ اصلی را منسجم نگه دارید. سعی کنید از فرشی با رنگ بسیار روشن یا غالب اجتناب کنید .افزودن آثار هنری به دیوارها یک راه عالی برای افزودن رنگ و شخصیت به ایده اتاق نشیمن خاکستری خنثی است.

روکش پارچه ای لوکس را برای پیچ و تاب زیبا انتخاب کنید

روکش مخملی مجلل فوراً به هر سبک مبل احساسی سلطنتی می بخشد، به خصوص در رنگ خاکستری مواد لوکس به رنگ خاکستری که انتخاب می کنید عمق می بخشد، با توجه به اینکه چگونه می درخشد و نور را جذب می کند.

یک مبل مخملی خاکستری را با اکسسوری های مشابه بپوشید تا ظاهری ساده اما خیره کننده داشته باشید. برای رنگ خاکستری متوسط ​​از صورتی با تناژ متوسط ​​برای کنتراست استفاده کنید و لبه ملایم تری به طرح اضافه کنید. برای خاکستری‌های تیره‌تر، از رنگ‌های تیره‌تر استفاده کنید تا دمای خاکستری را تقلید کنند – بنابراین هیچ چیز بیش از حد خسته کننده به نظر نمی‌رسد.

چگونه به یک مبل طوسی مدل دهیم

یک مبل خاکستری به راحتی با کوسن ها و روکش های رنگی برجسته، با استفاده از سایه هایی که جریان یکپارچه را در فضای نشیمن ایجاد می کند، طراحی می شود. اجازه دهید خاکستری پایه خنثی کاملی را برای سرگرمی با رنگ مکمل فراهم کند.

فراموش نکنید که لوازم جانبی را می توان از اتاقی به اتاق دیگر برای تغییر سریع جابه جا کرد یا زمانی که می خواهید دوباره تزئین کنید، آنها را تعویض کنید. زیبایی یک مبل خاکستری این است که با تغییر روندها بی انتها می ماند و می تواند سرمایه گذاری خوبی برای دیدن شما برای سال های آینده باشد.

کلی کالینز، طراح داخلی می گوید: «قاعده طلایی که باید به خاطر بسپارید این است که اگرچه تقریباً هر رنگی با خاکستری همخوانی دارد، همه آنها لزوماً با یکدیگر همخوانی ندارند. بنابراین، اگر به دنبال پاشیدن رنگ قرمز یا نارنجی سوخته برای کوسن ها هستید، پرده های آبی یا فیروزه ای ممکن است باعث درگیری شوند.

برای رنگ‌های دیوار، می‌توانید همه چیز را از روشن گرفته تا خیلی تیره کنار بگذارید، اما سعی کنید از رنگ‌های روشن اجتناب کنید. سفید کلاسیک، آبی تیره غنی، سایه های خاکستری یا آبی و قهوه ای کم رنگ را در نظر بگیرید.

چه رنگ هایی با مبل طوسی به خوبی ست می شوند؟

مبل طوسی را با چه رنگ هایی ست کنیم تا بهتر به نظر برسد. عمدتاً همه رنگ‌ها با مبل خاکستری مطابقت دارند، بسته به دمای رنگ‌ها. کلی کالینز توصیه می‌کند: «زیبایی خاکستری  و دلیل مورد علاقه طراحان به این رنگ این است که اساساً یک بوم خالی است که می‌توانید رنگ‌های پررنگ‌تری به آن اضافه کنید».

سایه‌های زرد به‌ویژه با رنگ‌های خاکستری عالی به نظر می‌رسند، بنابراین اگر تکه‌های خاکستری یا شاید دیوارهای خاکستری دارید، پس چرا اتاق خود را با رنگ‌های زرد به‌روزرسانی نکنید؟ چارلی مارشال، بنیانگذار لوف را پیشنهاد می کند. ایده‌های اتاق نشیمن زرد و خاکستری رویکردی تازه به جفت‌های رنگی ارائه می‌دهند.

پرده چه رنگی به مبل طوسی می آید؟

خبر خوب این است که همه پرده های رنگی با مبل خاکستری ست می شوند، همه اینها به عمق سایه هم برای خاکستری مبل، هم رنگ روی دیوارها و هم هر رنگ برجسته روی کوسن ها و لوازم جانبی بستگی دارد.

تنها کاری که نمی‌خواهید با پرده‌ها انجام دهید، اضافه کردن رنگ است که توجه را به طور کامل از بقیه دکورها دور می‌کند. اگر به دنبال انتخاب جسورانه‌تری هستید، رنگ‌ها را با کوسن‌های مبل هماهنگ کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=45396

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.