• امروز : چهارشنبه - ۲۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 9 - شوال - 1445
  • برابر با : Wednesday - 17 April - 2024
7

الاتحاد ۲-۱ ذوب آهن

  • کد خبر : 4574
  • 06 آگوست 2019 - 4:57

دو تیم الاتحاد عربستان و ذوب آهن روز دوشنبه ساعت ۲۰:۳۰ به وقت تهران در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه زعبیل امارات به مصاف هم رفتند که در نهایت این نماینده عربستان بود که  با نتیجه الاتحاد ۲-۱ ذوب آهن به پیروزی دست پیدا کرد. نماینده کشورمان برای صعود به مرحله یک چهارم نهایی تنها به یک پیروزی ۱-۰ نیاز دارد.

ترکیب ذوب آهن: صادقی، نژاد مهدی، محمدزاده، ابراهیم زاده، فخرالدینی، قاسم حدادی فر، بوحمدان، حبیب زاده، نیک نفس، اسماعیل فر و ارسلان مطهری

سرمربی: علیرضا منصوریان

ترکیب الاتحاد: فواز القرنی، سعود عبدالحمید، عبدالمحسن الفتاح، زیاد الصحافی، حمدان الشمرانی، عبدالله المالکی، خالد السمیری، لوییز خیمنز، کارلوس ویلانووا، امیلیانو وچیو و رومارینیو

الاتحاد 2-1 ذوب آهن

منصوریان: خط دفاعی الاتحاد مشکلات زیادی داشت

علیرضا منصوریان، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن ایران معتقد است که تیمش می‌تواند در بازی برگشت شکست مقابل الاتحاد را جبران کند و راهی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا شود.

علیرضا منصوریان، سرمربی ذوب‌آهن ایران پس از شکست تیمش مقابل الاتحاد عربستان با نتیجه ۲ بر یک در نشست خبری گفت: در مورد بازی رفت باید بگویم با توجه به اینکه نتیجه ۲ بر یک شد و ما حتی می‌توانستیم در نیمه اول به گل دوم برسیم، نتیجه به دست آمده برای ما خوب است و در بازی برگشت امیدوار به جبران هستیم.

وی ادامه داد: تیم الاتحاد در ۱۵ دقیقه پایانی بازی دچار اُفت فیزیکی شد و قطع به یقین ما در دوحه تغییر سیستم خواهیم داشت. خیلی امیدوار به دوحه می‌رویم و به یاری پروردگار جریان بازی را تغییر می‌دهیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن همچنین خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در بازی برگشت نتیجه یک بر صفر منجر به صعود ما می‌شود، باید در بازی تمرکز لازم را داشته باشیم و در دفاع بدون اشتباه ظاهر شویم. الاتحاد در دوحه قطعاً از ما گل خواهد خورد.

خلاصه لیگ قهرمانان آسیا:الاتحاد ۲-۱ ذوب آهن

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4574

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.