• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
18

با کفیر، بزرگترین گربه دنیا آشنا شوید

  • کد خبر : 46081
  • 11 مارس 2023 - 0:22

با کفیر، بزرگترین گربه دنیا آشنا شوید. گربه ها حیواناتی بامزه هستند، و یک انتخاب عالی برای یک حیوان خانگی کوچک خانگی هستند.

کفیر، بزرگترین گربه دنیا

کفیر، حدود ۲۷ پوند وزن دارد (۱۲٫۲۵ کیلوگرم) او با ویژگی‌های فیزیکی عظیم‌اش، همه را مجذوب خود کرده است و بسیاری از کاربران به اشتباه او را در نگاه اول سگ می‌دانند. با این حال کفیر در کودکی بسیار لاغر بود و اصلاً جذاب نبود.

قیافه اخم‌و کفیر ظاهری مهیب به او می‌دهد، اما صاحبش می‌گوید او بسیار مهربان است. کفیر در حال حاضر بیش از دو سال سن دارد و ممکن است برای مدتی همچنان به رشد خود ادامه دهد زیرا گربه‌های بزرگ مین کون تا سه یا چهار سالگی ویژگی‌های فیزیکی دارند.

داستان زندگی کفیر

یولیا مینینا از منطقه بیلگورد در روسیه تصمیم گرفت بچه گربه سفیدی را که در یک آگهی اینترنتی دیده بود به فرزندی قبول کند تا زندگی را برای خانواده در مارس ۲۰۲۰ کمی سرگرم کننده تر کند. او نمی دانست که بچه گربه ای که به فرزندی قبول کرده است به یک بچه گربه بزرگ تبدیل خواهد شد. او امروز غول بزرگ و در عین حال زیبای سفید و پشمالوست است. با این حال، او متوجه شد که بچه گربه لاغر در تصاویر زیباست و او برای آوردن او رفت. و دو دختر یولیا نام بچه گربه را به نام یک نوشیدنی ماست معروف در روسیه “کفیر” گذاشتند.

کفیر در پنجمین ماه سن خود شروع به خوردن زیاد کرد و مدام بازی می کرد. در پایان سال اول، کفیر شروع به بزرگتر شدن از اندازه یک گربه معمولی هم سن خود کرده بود. در حدود دو سالگی، کفیر تقریباً ۲۷ پوند وزن داشت و اندازه او نیز به اندازه یک کودک کوچک انسان افزایش یافت. امروزه کفیر یکی از اعضای خانواده یولیا است. کفیر آنقدر بزرگ است که وقتی می ایستد، تقریباً به اندازه یک بچه چهار ساله به نظر می رسد. او حتی یک صندلی برای خودش پشت میز غذا دارد و در طول غذا با خانواده اش همراهی می کند.

کفیر بسیار محبوب است!

هنگامی که یولیا برای اولین بار عکس های کفیر را در رسانه های اجتماعی خود منتشر کرد، نمی دانست که قرار است توجه و محبوبیت زیادی برای کفیر در اینترنت جلب شود. پست اینستاگرام یولیا از کفیر در روسیه در فضای مجازی منتشر شد و به زودی توجه رسانه های خارجی را به خود جلب کرد. تصاویر کفیر هزاران لایک در اینستاگرام به همراه چندین هزار نظر از طرفداران گربه در سراسر جهان دریافت می کند. یکی از پست های کفیر در Reddit حتی تقریبا ۵۰۰۰۰ رای مثبت دریافت کرده است!

یولیا، مالکی که تصاویر کفیر را در اینستاگرام منتشر می کند، بیش از ۶۳۰۰۰ دنبال کننده در پروفایل کاربری اینستاگرام خود دارد که اکثریت آنها را مدیون کفیر است. اگرچه اکثر افراد در اینترنت از اندازه و زیبایی کفیر تعجب می کنند،اما برخی نیز مشکوک هستند که صاحبان آن عمدا با توهمات نوری و لنزها کفیر را بزرگتر نشان می دهند.

چرا کفیر اینقدر بزرگ است؟

در حالی که کفیر برای گربه بودن بیش از حد بزرگ به نظر می رسد، بزرگتر از بیشتر نژادهای گربه خانگی برای کون های مین غیر طبیعی نیست. در واقع، کون های مین یکی از بزرگ ترین نژادهای گربه های خانگی به حساب می آیند. با این حال، این تنها کسری از دلیل بزرگ بودن کفیر است. کفیر ممکن است یکی از موارد آکرومگالی گربه باشد.

“آکرومگالی” یک وضعیت پزشکی است که باعث می شود حیوانات، و انسان، مقادیر زیادی هورمون رشد به نام “سوماتوتروپین” تولید کنند. این به دلیل اختلال در عملکرد غده هیپوفیز اتفاق می افتد. علائم شامل اندازه بدن بزرگتر، قد بلندتر، و بزرگ شدن اجزای صورت و اندام ها است.

گاو غول پیکر نیکرز، بلند قدترین مرد جهان رابرت وادلو، آندره غول پیکر و کشتی گیر کبیر نمونه های محبوبی هستند که نشان می دهد چگونه آکرومگالی می تواند باعث رشد انسان و حیوانات از اندازه معمول آنها شود. علاوه بر این، با توجه به اندازه غول پیکر کفیر (حتی برای یک کون مین)، احتمال ابتلای او به آکرومگالی را نیز نمی توان رد کرد.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=46081

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.