• امروز : پنج شنبه - ۱۳ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 24 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 2 May - 2024
9

راهنمای کامل ست بوت و نیم بوت برای خانم ها + عکس

  • کد خبر : 50443
  • 09 سپتامبر 2023 - 12:37

با توجه به اینکه به فصل سرد سال نزدیک می شویم، اغلب خانم ها به دنبال نحوه ست بوت و نیم بوت زنانه هستند تا بتوانند استایل زیبایی داشته باشند. با اطلاع از نکات مهم درباره پوشیدن نیم بوت زنانه و بوت زنانه، می توانید ظاهری زیباتر ارائه کرده و استایل متفاوتی داشته باشید. در این مبحث قصد داریم به نحوه ست کردن بوت و نیم بوت برای خانم ها اشاره خواهیم کرد. ما را تا پایان مطلب دنبال نمایید.

نحوه ست کردن نیم بوت زنانه

  • شلوار را در نیم بوت زنانه قرار دهید

یکی از حالاتی که امروزه در ست بوت و نیم بوت زنانه مورد استفاده قرار می گیرد، قرار دادن شلوار در نیم بوت زنانه است. با قرار دادن شلوار در نیم بوت زنانه می توانید پاهای خود را کشیده تر نشان دهید و قد شما بلندتر جلوه می کند. با توجه به اینکه اغلب شلوارها را نمی توانید به راحتی داخل نیم بوت قرار دهید، بهترین گزینه پوشیدن لگ است.

شلوار را در نیم بوت زنانه قرار دهید
  • پایین شلوار را چند تا بزنید

در صورتی که پایین شلوار خود را چند تا بزنید، ظاهری زیبا و جذاب ایجاد می شود. در صورتی که مچ پای شما کمی مشخص باشد، مچ پا پهن تر به نظر رسیده و استایل شما دوست داشتنی تر می شود. اگر از شلوار جین جذب استفاده کنید، استایل شما فوق العاده می شود. اما چنانچه شلوارهای راسته یا گشاد را تا بزنید، پاهای شما کوتاه تر جلوه می کند.

پایین شلوار را چند تا بزنید
  •  پایین شلوار را یک تا بزنید

در صورتی که شلوار جین شما کمی بلند باشد، می توانید آن را یک تای بلند بزنید تا بین نیم بوت زنانه و شلوار خود فاصله ایجاد کنید. با این کار کمی از مچ پای شما نمایش داده می شود و همین مسئله باعث می شود لاغرتر به نظر برسید.

پایین شلوار را یک تا بزنید
  • پایین شلوار را نیمه تا بزنید

برای ست بوت و نیم بوت زنانه می توانید از نیمه تا زدن پایین شلوار با نیم بوت نیز استفاده کنید. با این کار استایلی ساده ایجاد می کنید که به همراه یک مانتو گشاد می تواند شما را جذاب تر نشان دهد. برای اینکه استایل شما جذاب تر به نظر برسد، پیشنهاد می کنیم تای شلوار را به یک اندازه ولی با زوایای مختلف بزنید.

  •  روی لگ جوراب بپوشید

پوشیدن جوراب روی لگ یکی از استایل هایی است که ممکن است برخی خانم ها برای بانمک تر نشان دادن استایل خود از آن استفاده کننند. در صورتی که جوراب را زیر لگ بپوشید، مچ پای شما پهن تر جلوه می کند و این مسئله برای اغلب خانم ها آزاردهنده است.

چنانچه در ست نیم بوت زنانه خود از جوراب روی لگ استفاده می کنید، توصیه می کنیم رنگ های خنثی انتخاب کنید تا جلب توجه نکند. همچنین برای این استایل، انتخاب جوراب های کوتاه بهتر است. چرا که کمتر جمع شده و مچ پای شما پهن نشان نمی دهد. توصیه می شود هرگز این روش را با شلوار جین امتحان نکنید.

روی لگ جوراب بپوشید
  • با نیم بوت زنانه استایل تک رنگ داشته باشید

ممکن است برای ست بوت و نیم بوت زنانه خود ترجیح دهید که از استایل تک رنگ استفاده کنید. این روش با نیم بوت های کمی بلند بسیار مناسب و زیبا به نظر می رسد. تصور کنید یک جوراب شلواری مشکی را به همراه یک دامن راسته مشکی بپوشید. این استایل شما را به صورت یک خط باریک نمایش می دهد و اندازه نیم بوت شما مشخص نمی شود. پس بهتر است کاری کنید که ظاهرتان از حالت یکدست خارج شده و پیراهن های طرح دار نیز به آن اضافه کنید.

با نیم بوت زنانه استایل تک رنگ داشته باشید
  • جوراب شلواری رنگی بپوشید

شما می توانید با پوشیدن جوراب شلواری رنگی با نیم بوت زنانه، کمی رنگ به ظاهر خود اضافه کنید. با توجه به اینکه نیم بوت را می توانید علاوه بر زمستان در فصل بهار و پاییز نیز استفاده کنید، اضافه کردن رنگ به آن می تواند ظاهری جذاب و دوست داشتنی برای شما ایجاد کند.

جوراب شلواری رنگی بپوشید

نحوه ست کردن بوت بلند زنانه

بوت زنانه که دارای ساق بلند است، یکی از انعطاف پذیرترین کفش ها محسوب می شود که با هر نوع استایلی جذابیت دارد. اما پیش از آنکه به خرید بوت ساق بلند بروید، باید بدانید آن را با چه چیزی ست کنید تا زیباتر به نظر برسید.

  •  با بوت زنانه دامن بلند بپوشید

برای ست بوت و نیم بوت زنانه می توانید از دامن بلند نیز استفاده کنید. پوشیدن دامن بلند زنانه با بوت ساق بلند یکی از بهترین انتخاب هایی است که جلوه ای زیبا به استایل شما می بخشد. پیشنهاد می شود دامن های جذب و راسته را با بوت ساق بلند بپوشید تا جذاب تر و آراسته تر به نظر برسید. این ترکیب برای خانم های قد بلند بسیار مناسب بوده، چرا که پاهای کشیده ای دارند.

با بوت زنانه دامن بلند بپوشید
  • با بوت زنانه دامن کوتاه بپوشید

یکی از ست های مورد علاقه اغلب خانم ها، پوشیدن دامن کوتاه با بوت ساق بلند است. این ترکیب بسیار جذاب بوده و با استفاده از جوراب های طرحدار نیز می توانید انرژی و گرمای خاصی به استایل خود ببخشید. در صورتی که سرما شما را اذیت نمی کند، می توانید جوراب نپوشید و یا از جوراب شلواری های نازک نیز استفاده کنید.

با بوت زنانه دامن کوتاه بپوشید
  •  با بوت زنانه شلوار جین جذب بپوشید

در صورتی که شلوار جین جذب را در ست بوت و نیم بوت زنانه استفاده کنید، می توانید آن را داخل کفش خود قرار دهید. با این روش استایل شما بسیار جذاب  به نظر رسیده و نتیجه دلخواه شما به دست می آید.

با بوت زنانه شلوار جین جذب بپوشید
  •  پیراهن را با بوت زنانه امتحان کنید

اغلب خانم ها از پوشیدن بوت زنانه با پیراهن سر باز می زنند. اما باید اشاره کنیم که این ترکیب باعث ایجاد ظاهری زیبا و شیک برای شما شده و بسیار متفاوت به نظر می رسید. پیشنهاد می شود از پیراهن های معمولی و رسمی به جای پیراهن های پف دار استفاده کنید. چرا که پیراهن های رسمی با بوت ساق بلند بسیار جذاب و متفاوت جلوه می کند.

پیراهن را با بوت زنانه امتحان کنید

شاید این مطلب برای شما جالب باشد : نحوه رنگ کردن لباس در خانه

  • با ژاکت کوتاه و کت بلند بوت زنانه بپوشید

ترکیب بوت زنانه به همراه ژاکت موتاه و کتی که هر دوی آن ها را بپوشاند، بسیار فوق العاده و خاص می شود. این سبک در عین سادگی می تواند انتخاب بسیار مناسبی برای زمستان و اوایل بهار نیز محسوب شود.

با ژاکت کوتاه و کت بلند بوت زنانه بپوشید
  •  بوت زنانه را با کت های طرح دار استفاده کنید

کت های طرح دار یکی از زیباتری ترکیب ها با بوت ساق بلند زنانه هستند که ظاهری آراسته به شما می بخشند. هنگام انتخاب کت به طرح های توجه کنید که زیبا باشد و بتوانید آن را در مهمانی ها و استفاده روزمره بپوشید.

بوت زنانه را با کت های طرح دار استفاده کنید
  •  ظاهری یک رنگ با بوت زنانه ایجاد کنید

یکی از ترکیب های بسیار محبوب، استفاده از رنگ سرتاپا مشکی به همراه بوت ساق بلند زنانه است. این سبک که بسیار چشم نواز و رسمی است، در کنار پالتوهای مخملی و لگ مشکی گزینه ای ایده ال به نظر می رسد.

ظاهری یک رنگ با بوت زنانه ایجاد کنید
لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=50443

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.