• امروز : یکشنبه - ۸ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 26 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 29 September - 2024
4

معرفی کتاب زنان زیرک

  • کد خبر : 55018
  • 22 ژوئن 2024 - 17:29

کتاب زنان زیرک نوشته ی شری آرگو راهنمایی جامع و کامل برای زنانی که در آغاز یک رابطه هستند و می خواهند بدانند چگونه می توانند مرد مورد نظر خود را جذب کنند .

معرفی کتاب زنان زیرک

کتاب زنان زیرک به شما نشان می دهد که چرا مردان به زنانی علاقه دارند که با  حقوق و خواسته های خود می جنگند به جای زنانی که به شکل بله گو از خواسته هایشان گذر می کنند.

نویسنده این کتاب به معرفی دو دسته زنان با رفتارهای مختلف می پردازد و با استفاده از راهکارهای کاربردی ، شما را در جذب مرد مورد علاقه تان هدایت می کند .

شاید برای شما جالب باشد :کد مورس چیست ؟

درباره کتاب زنان زیرک :

کتاب برای زنانی که به دنبال رابطه ای پایدار هستند ، بسیار مفید است و نویسنده به شما توصیه می کند که خودتان را قبول کنید و از مقایسه با دیگر زنان دست بردارید و به اعتماد به نفس و ارزشهایتان پایبند باشید .

و با پرداختن به پرسش های کلیدی و ارائه راهکارهای عملی ، آموزه های با ارزشی را منتقل می کند . اصلی ترین پیام این کتاب این است که مردان به زنانی علاقه دارند که قوی ، مستقل ، و پایبند به ارزش ها و خواسته های خود هستند .

کتاب زنان زیرک  به شما کمک می کند چگونه خودتان را به عنوان یک زن زیرک بشناسید و به شیوه ای جاذبه ای و قدرتمند در روابط عاشقانه تان عمل کنید .

شری آرگو به جای تکیه بر تصویری رؤیایی و ایده‌آلیستی از روابط دو جنس مخالف، تصویری واقع‌گرایانه از طرز فکر و خواسته‌های مردان و رفتارهای درست یا نادرست زنان به ما ارائه می‌دهد.

کتاب به زن ها کمک می کند که از گفتن واژه نه نهراسند و اجازه ندهند کسی از سادگی یا مهربانی آن ها بهره نادرستی ببرد ، زنان زیرک ، برای زنان یک یادآوری برای بازگشت به خودشان است و از آن ها می خواهد که با گذشت زمان و در طول زندگی بعد زنانه خویش را فراموش نکنند و به مرد زندگی شان نیز کمک کنند تا ویژگی های مردانه خود را از یاد نبرد .

این کتاب را از دست ندهید :معرفی کتاب بادبادک باز اثر خالد حسینی

بخش هایی از کتاب زنان زیرک :

هر بار که زنی با زنی دیگر رقابت می کند ، در حال تحقیر کردن خودش است . مرد باید احساس کند که شما با او بودن را انتخاب کرده اید ، نه این که به بودن با او نیاز دارید . افراد واقعا قدرتمند، توضیح نمی دهند که چرا خواستار احترام هستند. آن ها فقط فردی را که به آن ها احترام نمی گذارد، وارد زندگی خود نمی کنند.

مردها از زنانی که دوست ندارند نادیده گرفته شوند خوششان می آید .

صرف نظر از اینکه یک زن تا چه اندازه زیبا باشد ، تنها زیبایی چهره نمی تواند احترام مرد را برایش نگاه دارد . شاید زیبایی ظاهری او را جذب کند اما آنچه او را مجذوب شما نگاه می دارد ، استقلال شماست.

هنگامی که مردی زنی را به طور کامل از لحاظ اقتصادی پشتیبانی می کند ، یکی از این دو مورد اتفاق می افتد :

احساس می کند که در یک موقعیت بن بست زندانی شده و یا به دام افتاده است .

به تدریج نگاهش به زن عوض شده و به او به چشم یک دختر بچه نگاه می کند .

اگر شما این توانایی را نداشته باشید که از لحاظ اقتصادی روی پای خود بایستید او هرگز به شما به عنواان کسی که می تواند گلیم خود را از آب بیرون بکشد احترام نخواهد گذاشت .

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55018

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.