• امروز : یکشنبه - ۱۵ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 3 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Sunday - 6 October - 2024
10

گیر دادن رامبد جوان به زندگی خصوصی عادل فردوسی پور

  • کد خبر : 55159
  • 07 جولای 2024 - 9:44

رامبد جوان بازیگر و کارگردان مهمان برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور شد اما به طرز عجیبی با سوال های خصوصی اش عادل را را به چالش کشید.

رامبد جوان

گفتگوی جالب رامبد جوان با عادل فردوسی پور در فوتبال ۳۶۰

به نقل از پایگاه خبری دخالت رامبد بازیگر و کارگردان مشهور سینما مهمان برنامه ۳۶۰ عادل فردوسی‌پور شد. ویدیوهایی از بخش‌های مختلف این برنامه در فضای مجازی وایرال شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت.

سوال خصوصی رامبد در برنامه عادل

یکی از سوژه‌های این برنامه مربوط به سوال رامبد از زندگی خصوصی عادل فردوسی‌پور بود؛ رامبد در قسمت جدید برنامه فوتبال ۳۶۰ با پرسیدن یک سوال فاش کرد که عادل فردوسی‌پور مجرد است و فرزند ندارد.

رامبد که ابتدا با سوال چرا بچه دار نمیشی، عادل فردوسی پور را به چالش کشید به جوابی نرسید، در انتها به این موضوع اشاره کرد که اصلا ازدواج نکرده و همین ثابت کرد که فردوسی پور همچنان مجرد است.

این مقاله شاید برای شما جالب باشد : آناهیتا همتی چند سال از شوهرش کوچیکتره؟

خجالت کشیدن فردوسی پور

جالب ترین بخش این چند دقیقه فوتبال ۳۶۰، خجالت کشیدن فردوسی پور در مواجهه با این سوال و تلاشش برای عوض کردن موضوع بحث بود که بازهم مورد توجه دوست داران آقای گزارشگر قرار گرفت.

حضور صدا و تصویری دختر و همسر رامبد در ۳۶۰

رونمایی رامبد از دخترش نوردخت، تماس بامزه رامبد با همسرش نگار جواهریان وسط برنامه عادل فردوسی‌پور، سوال رامبد در مورد زندگی خصوصی عادل فردوسی‌پور، دعوت نگار جواهریان از عادل برای صرف قورمه سبزی و… از سوژه‌هایی بودند که با استقبال کاربران همراه بوده و پربازدید شدند. در این بخش از صحبت‌های رامبد برنامه عادل فردوسی‌پور را می‌خوانید.

عادل فردوسی‌پور در بخشی از برنامه عکسی از رامبد با دختر بچه‌ای در آغوشش را پخش کرد که با واکنش رامبد همراه بود،رامبد با دیدن این عکس گفت: این عکس نوردخت نیست، این یک دختر زیبا و کوچولو نانازی بود که به طور اتفاقی من چند بار در اکران فیلم دیده بودمش خیلی هم دوست داشتنی بود و با هم عکس انداختیم. این عکس برای قبل از اینه که نور دخت عزیزم به دنیا بیاد. رامبد در فوتبال ۳۶۰ سپس عکس نوردخت را نشان داد و اولین بار از دخترش نور دختر برنامه عادل فردوسی‌پور رونمایی کرد.

در خلال این برنامه نگار جواهریان بازیگر سینما و تلویزیون و همسر رامبد با او تماس گرفت عادل فردوسی‌پور گفتگوی صمیمی و شیرینی با نگار جواهریان و دخترش داشت. در این گفتگوی صمیمی نگار از عادل دعوت کرد که به صرف قورمه سبزی مهمان خانه‌شان شود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55159

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.