• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
7

سعید راد درگذشت + بیماری و علت فوت

  • کد خبر : 55275
  • 23 جولای 2024 - 10:15

متاسفانه سعید راد درگذشت سعید حق پرست راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان درگذشت که به بیماری و علت فوت این هنرمند محبوب میپردازیم.

سعید راد درگذشت

سعید راد را بیماری از جامعه بازیگری گرفت

به نقل از پایگاه خبری دخالت سعید راد درگذشت و تاریخ ۱ مرداد از امروز تا ابد با یک عنوان تلخ همراه شد. سعید راد با نام اصلی و کامل احمدسعید حق پرست راد بازیگر پیشکسوت تئاتر، سینما و تلویزیون کشورمان در تاریخ ۴ آبان ۱۳۲۶ در شهر تهران متولد و در اول مرداد ماه ۱۴۰۳ از دنیا رفت. علت فوت این بازیگر، بیماری و مشکلات جسمی حرکتی بود که در ادامه از زبان دخترش جزئیات بیشتری در این مورد می خوانید.

این مقاله را از دست ندهید : آخرین وضعیت سعید راد

بیماری و علت فوت احمدسعید حق پرست راد

دختر سعید راد درمورد بیماری پدرش اینطور گفت :

شهریور سال گذشته پدرم در منزل و به دنبال یک زمین خوردگی دچار مصدومیت شد و پس از مراجعه به بیمارستان مورد عمل جراحی قرار گرفت و سپس از بیمارستان مرخص شد و در منزل استراحت می‌کرد و بعد از یک ماه توانست با واکر راه برود.

روند بهبودی پدرم ادامه داشت تا اینکه مجدد مشکل گذشته به دلیل اینکه پروتز مورد استفاده به خوبی در کمرش قرار نگرفته بود دوباره آشکار شد و بعد از مراجعه به بیمارستان دوباره عمل جراحی انجام شد و مدت هشت هفته فیزیوتراپی مداوم انجام داد اما متاسفانه علیرغم فیزیوتراپی‌، توانایی راه رفتن پیدا نکرد.

به مرور از اواخر سال گذشته مشکلات دیگری همچون عفونت ریه و مثانه نیز به مشکلات راه رفتن پدرم اضافه شد و علیرغم مخالفت من و خانواده، با رضایت خودشان مورد عمل جراحی قرار گرفتند، اما متاسفانه عمل موفقیت آمیز نبود.

هم اکنون پدرم تحت نظر پزشک در یکی از کلینیک‌های تهران در حال درمان است اما مدت ۲ ماه است که روند درمان به خوبی پیش نمی‌رود و حالش بهبود پیدا نکرده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55275

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.