• امروز : جمعه - ۳۰ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 17 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Friday - 20 September - 2024
3

بیماری اصلی جمشید هاشم پور از زبان همسرش

  • کد خبر : 55367
  • 01 آگوست 2024 - 9:38

بیماری جمشید هاشم پور بازیگر قدیمی ایرانی وضعیت جسمانی نابسمانی دارد و در بیمارستان بستری شده است.

بیماری جمشید هاشم پور

بیماری جمشید هاشم پور

به نقل از پایگاه خبری دخالت پس از انتشار خبر بستری شدن جمشید هاشم پور بازیگر پیشکسوت در بیمارستان، اکبر عبدی به همراه سعید ملکان به عیادت جمشید هاشم پور رفت و عکسی را به اشتراک گذاشت که پربازدید شد که در ادامه مشاهده خواهید کرد ولی پیش از ان به نقل از همسرش علت بستری شدن جمشید هاشم پور در بیمارستان را می خوانید.

جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور که با نام جمشید آریا نیز شناخته میشود، طبق صحبت های همسرش به دلیل برخورد سنگ صفرا به پانکراس و کلیه و کبد در بیمارستان به سر می برد و وضعیت او رو به بهبود است.

عیادت اکبر عبدی از جمشید آریا

این عکس که در فضای مجازی به عنوان عیادت اکبر عبدی از جمشید آریا منتشر شده با توجه به لباس هایشان مربوط به این روزها نیست و گویا تصویر منتشر شده توسط اکبر عبدی به سال قبل مربوط می شود.

سن و اصالت جمشید هاشم پور

جمشید هاشم پور بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۳۲۳ از پدر و مادری اردبیلی در تهران خیابان سلسبیل است. پدر وی نظامی و اهل میانه و مادرایشان اهل اردبیل و دارای هشت خواهر و برادر می باشد.

همسر و دختران جمشید هاشم پور

هاشم پور سالها پیش با خانم مهرانگیز متین ازدواج کرد و صاحب دو دختر به نام های ساناز و مریم شد، یکی از دخترانش بنام مریم هاشم پور تجربه مجری گری در شبکه سه را نیز دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55367

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.