• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
23

قتل ۵ نفر از اعضای یک خانواده در تویسرکان | اعتراف قاتل خانواده تویسرکانی + ویدیو

  • کد خبر : 28967
  • 22 دسامبر 2020 - 12:31
قتل ۵ نفر اعضای خانواده تویسرکان

چند روز پیش ۵ نفر از اعضای یک خانواده در تویسرکان همدان توسط ۲ تبعه بیگانه افغانی به طرز وحشیانه ای به قتل رسیدند. فرمانده انتظامی استان همدان از دستگیری قاتل در استانی دیگر خبر داد.

ماجرای قتل خانواده تویسرکانی

این ماجرای ناگوار از وقتی آغاز شد که پسر ارشد خانواده که ساکن تهران است پس از برقراری چندین‌باره تماس با اعضای خانواده خود که در گاوداری زندگی می‌کردند، پاسخی دریافت نکرد و از بستگان و آشنایان خود خواست تا به گاوداری بروند و دلیل عدم پاسخگویی به تماس‌ها را به او اطلاع بدهند.

پسرعموی پدر خانواده و تعدادی از اهالی روستای مرادآباد وقتی به گاوداری می‌روند با صحنه حیرت‌آور پاشیدن خون با حجم زیادی در بخشی از گاوداری مواجه می‌شوند و بلافاصله ماجرا را به پلیس اطلاع می‌دهند.

به دنبال کشف جسد دو عضو یک خانواده (پدر و دختر) در حوالی یک گاوداری واقع در شهرستان تویسرکان و مفقود شدن سه عضو دیگر خانواده، تلاش ها برای روشن کردن ابعاد حادثه و پیدا کردن مفقودین آغاز شد که با کشف سه جسد دیگر، اجساد کشف شده از اعضای خانواده به پنج مورد رسید.

تیم‌های انتظامی شهرستان تویسرکان، جسد سه عضو دیگر این خانواده شامل مادر و ۲ فرزند پسر را در حوالی گاوداری شناسایی و کشف کردند.

قاتل پس از انجام قتل اقدام به سرقت یک کیلو زعفران و پنج دستگاه گوشی تلفن همراه متعلق به مقتولان خانواده تویسرکانی  کرده است.

قتل ۵ نفر اعضای خانواده تویسرکان

توضیحات دادستان درباره قتل ۵ نفر از اعضای خانواده در تویسرکان

علی بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان ابراز کرد: در همان شب نخست، جسد دختری حدوداً ۳۰ ساله در باغ نزدیک به گاوداری در حوالی روستای مرادآباد کشف شد؛ اما خبری از دیگر اجساد نبود، از این رو تیم تجسس با همراهی سگ‌های جسدیاب و با کمک هلال احمر به منطقه اعزام شدند.

بهادری تشریح کرد: جسد پدر خانواده نیز به فاصله حدود ۱۰۰ متری تا محل یافتن جسد دختر پیدا شد. همچنین شواهد اولیه نشان می‌داد که قاتل یا قاتلان، مادر خانواده همراه دو فرزند پسرش را پس از قتل، درون چاه آبی به عمق ۷۰ متر رها کرده باشند. از این رو با جرثقیل و یک تیم غواصی اجساد مادر و دو فرزند پسر از درون چاه بیرون آورده شد.

وی افزود: نحوه قتل مقتولان پس از بررسی‌های تخصصی و فنی پزشکی قانونی مشخص می‌شود هرچند از ظواهر قضیه این‌طور به نظر می‌رسد که دختر جوان و پدر خانواده با اصابت جسم سنگین به ناحیه سر به قتل رسیده‌اند.

اعتراف قاتل خانواده ۵ نفره تویسرکانی

با تلاش شبانه روزی و انجام اقدامات فنی و تخصصی پلیس در نهایت شب گذشته قاتل در یکی از استان های دیگر شناسایی و دستگیر شد.

قاتل صاحب گاوداری و اعضای خانواده وی در شهرستان تویسرکان، انگیزه خود از انجام قتل این خانواده را داشتن اختلاف حساب با صاحب گاوداری عنوان کرد

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28967

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.