• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
21

چگونه دوربین های مخفی را با استفاده از تلفن همراه خود پیدا کنیم؟

  • کد خبر : 41348
  • 20 آوریل 2022 - 17:01
چگونه دوربین های مخفی را با استفاده از تلفن همراه خود پیدا کنیم؟

نگران نظارت ها هستید؟ یافتن دوربین های مخفی با گوشی بسیار ساده است در این مطلب نحوه اسکن دوربین های مخفی با استفاده از تلفن همراه را برایتان توضیح می دهیم.

خوشبختانه، اپلیکیشن‌های ردیاب دوربین مخفی در دسترس هستند تا به شما کمک کنند دوربین‌های نظارت مخفی را فقط با استفاده از گوشی هوشمند خود پیدا کنید.

چگونه دوربین های مخفی را با استفاده از تلفن همراه خود پیدا کنیم؟

گوشی های هوشمند می توانند دوربین های مخفی را تشخیص دهند. می توانید از گوشی هوشمند خود برای تشخیص دوربین های مخفی استفاده کنید. به طور کلی برای دستیابی به این امر از دو روش متداول استفاده می شود.

تشخیص میدان های الکترومغناطیسی این نوع اپلیکیشن میدان های مغناطیسی را تشخیص می دهد. با این حال، باید ایده ای از محل قرارگیری دوربین داشته باشید. اگر میدان قوی تشخیص داده شود، به احتمال زیاد دوربینی در داخل دیوار یا جسم کارگذاری شده است.

تشخیص انعکاس نور از یک لنز در حالی که این روش کاملاً قابل اعتماد نیست، اما اگر فقط برای پیدا کردن اجسام کوچک روی فرش افتاده باشد، ارزش داشتن چنین برنامه ای را دارد.

برنامه های دوربین مخفی اندروید و آیفون را در اپ استورهای مربوطه پیدا خواهید کرد.برنامه های ردیاب دوربین جاسوسی آیفون همگی مقرون به صرفه و استفاده آسان هستند. با این حال، اگر مطمئن نیستید، با آشکارساز دوربین مخفی رایگان شروع کنید.

یافتن دوربین های مخفی با گوشی

برای یافتن دوربین های مخفی با گوشی هر اپلیکیشنی را که انتخاب کنید، می‌توانید دوربین‌ها و بلندگوها، شاید حتی رایانه‌های مخفی را شناسایی کنید.

چنین برنامه‌هایی معمولاً به یک روش کار می‌کنند: نزدیکی به دوربین یا سایر دستگاه‌های نظارتی نمایش داده می‌شود. باید اطلاعات کافی ارائه شود تا به شما ایده دهد که دستگاه در کجا پنهان شده است.

به عنوان مثال، ما اپلیکیشن Hidden Camera Detector را در اندروید امتحان کردیم. پس از راه اندازی برنامه، زمانی که گوشی هوشمند در مجاورت دوربین قرار می گیرد، درخشش قرمز رنگی را نشان می دهد. برای پیدا کردن موقعیت دوربین از جهت درخشش قرمز استفاده کنید.

این اسکنر نزدیک به انواع دیگر سخت افزار نیز می درخشد، اما نتایج متفاوتی دارد. با شناسایی دوربین، عددی که در وسط صفحه نمایش داده می شود از ۱۰۰ تجاوز می کند.

ردیاب دوربین مخفی همچنین دارای یک حالت IR است که با آن می توانید دوربین هایی را پیدا کنید که تاکنون از شما دوری کرده اند.

این مطلب را از دست ندهید. آموزش بهینه سازی شارژ باتری آیفون

دوربین های مداربسته را با اندروید پیدا کنید

این کار با نشان دادن دوربین گوشی هوشمند به سمت ناحیه ای انجام می شود که ممکن است دوربینی در آن پنهان باشد. اگر یک دیسک سفید روشن روی صفحه نمایش گوشی شما دیده می شود، یک دوربین مخفی در نزدیکی شما قرار دارد. این با انواع دوربین های سنتی کار نمی کند و به نحوه عملکرد دوربین محدود می شود.

توجه داشته باشید که هنگام استفاده از این برنامه ها ابتدا باید مطمئن شوید که از چه فناوری هایی در اتاق استفاده می کنید. تلویزیون ها، رایانه ها، دستیارهای هوشمند (مانند آمازون اکو) و سایر سخت افزارها می توانند تداخل ایجاد کنند.

با این حال، اگر گوشی را به درستی در دست بگیرید نیز کمک خواهد کرد. ممکن است در ابتدا فکر کنید که صاف نگه داشتن دستگاه (مانند یک کنترل از راه دور) نتایج بهتری به همراه خواهد داشت. جایی که سنسورها در تلفن شما قرار می گیرند بر این موضوع تأثیر می گذارد. کمی تمرین به شما کمک می کند بهترین زاویه را بدست آورید.

اگر همچنان مشکل دارید، گوشی را از قاب خارج کنید. برخی از مواد قاب می‌توانند سیگنال‌های دستگاه‌های دیگر را مسدود کنند و همچنین میدان تشعشع خود گوشی را مختل کنند. اگر برای مدت کوتاهی گوشی را از قاب خارج کنید، نتایج تشخیص دوربین سریع‌تر و دقیق‌تری به شما می‌دهد.

یافتن دوربین های مداربسته مخفی با دستگاه های اختصاصی

به یاد داشته باشید که گزینه های دیگری در دسترس هستند. به عنوان مثال، اگر به دوربین مادون قرمز دسترسی دارید، باید دوربین مخفی را شناسایی کند، در حالی که دستگاه های ارزان قیمتی که از شبکه بی سیم استفاده می کنند ممکن است در لیست دستگاه های Wi-Fi نزدیک خانه شما ظاهر شوند.

اگر به ویژه نگران هستید، ممکن است برخی از سخت افزارهای تشخیص متخصص را نیز در نظر بگیرید. به عنوان مثال، این ردیاب اشکال دوربین مخفی دارای تشخیص سیگنال RF، تشخیص میدان مغناطیسی، تشخیص مادون قرمز است و می تواند برای دوربین ها و میکروفون های مخفی استفاده شود.

 

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت )

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41348

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.