• امروز : سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 22 - شوال - 1445
  • برابر با : Tuesday - 30 April - 2024
14

ثبت رکورد جدید در صرافی بایننس: برداشت ۱٫۹ میلیارد دلار رمزارز در ۲۴ ساعت گذشته

  • کد خبر : 44658
  • 14 دسامبر 2022 - 12:11
ثبت رکورد جدید در صرافی بایننس: برداشت 1.9 میلیارد دلار رمزارز در 24 ساعت گذشه

طی ۲۴  ساعت گذشته ثبت رکورد جدید در صرافی بایننس صورت گرفت برداشت ۱٫۹ میلیارد دلار رمزارز در ۲۴ ساعت یعنی در هر ساعت حدود ۲۰۰۰ بیت کوین از این صرافی خارج شد که رقم بسیار چشمگیری است و اگر این روند ادامه پیدا کند، می‌تواند بزرگترین صرافی جهان را با بحرانی جدی روبه‌رو کند.

ثبت رکورد جدید در صرافی بایننس

 شرکت داده‌های بلاک چین روز سه‌شنبه اعلام کرد که بایننس ۱٫۹ میلیارد دلار برداشت در ۲۴ ساعت گذشته ثبت کرده است، زیرا بزرگترین صرافی ارزهای دیجیتال جهان اعلام کرده است که برداشت‌های استیبل کوین USDC را به طور موقت متوقف کرده است.

داده‌ها نشان می‌دهد که ۱٫۹ میلیارد دلار برداشت توکن‌های مبتنی بر بلاک‌چین اتریوم، بزرگترین خروجی روزانه در یک دوره ۲۴ ساعته از ۱۳ ژوئن را نشان می‌دهد و بیشتر وجوهی را تشکیل می‌دهد که در هفت روز گذشته برداشته شده است.

اعلام ورشکستگی FTX

روز سه شنبه بنیانگذار FTX سام بانکمن فرید توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده به کلاهبرداری از سرمایه گذاران متهم شد. تحلیلگران می‌گویند اعلام ورشکستگی FTX در بازار کریپتو نوساناتی ایجاد کرد و حالا برداشت‌های بایننس و انتشار شایعه‌های مختلف در مورد بحران این صرافی، می‌تواند نوسانات دیگری ایجاد کند. بایننس که تسلطش بر ارزهای دیجیتال با سقوط FTX تثبیت شد، هفته گذشته گزارشی به اصطلاح اثبات ذخایر توسط شرکت حسابرسی Mazars را توییت کرد. این گزارش نشان می دهد که دارایی بیت کوین آن در یک روز در ماه نوامبر از سپرده های مشتریان فراتر رفته است.

چانگ پنگ ژائو، مدیرعامل بایننس هم در توییتی نوشت: برداشت‌ها طبق معمول انجام شد. ما امروز شاهد برداشت هایی بودیم (۱٫۱۴ میلیارد دلار خالص).

سخنگوی بایننس قبلاً گفته بود که همیشه “بیش از مقدار کافی بودجه” برای پاسخگویی به درخواست‌های برداشت در اختیار دارد. این شخص گفت: «دارایی‌های کاربر در بایننس همگی دارای پشتیبانی ۱:۱ هستند و ساختار سرمایه بایننس بدون بدهی است.

در پاسخ به این سوال که آیا بایننس USDC کافی برای پاسخگویی به درخواست‌های برداشت USDC دارد یا خیر، اضافه کرد که ممکن است نیاز داشته باشد وجوه را از کیف پول‌های آفلاین به کیف پول‌های دیجیتالی آنلاین “گرم” منتقل کند، استیبل کوین‌ها را از یکدیگر تبدیل کند یا ارتقای شبکه را انجام دهد که گاهی اوقات باعث تاخیر می‌شود.

بایننس در حال حاضر تحت فشار مقامات است. و اختلافات میان دادستان های وزارت دادگستری ایالات متحده، نتیجه تحقیقات جنایی طولانی مدت با تمرکز بر تبعیت بایننس با قوانین و تحریم های ضد پولشویی ایالات متحده را به تاخیر می اندازد.معامله گران گفتند که این گزارش باعث کاهش تقریبا ۴ درصدی توکن BNB بایننس شد.

اوایل روز سه‌شنبه، بایننس برداشت USDC را با استناد به “تبادل توکن” متوقف کرد (USDC جایی که دارندگان توکن دیجیتال، سکه‌های رمزنگاری خود را معمولاً از طریق بلاک چین‌های مختلف مبادله می‌کنند.)

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44658

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.