• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
4

قیمت بلیط اتوبوس‌ اربعین

  • کد خبر : 55398
  • 04 آگوست 2024 - 11:56
هزینه بنزین مسیر رفت‌وبرگشت تهران تا مرز مهران با احتساب نرخ آزاد و متوسط مصرف سوخت خودروها، به حدود ۴۲۰ هزار تومان می‌رسد و هر روز توقف در پارکینگ‌های مرزی ۳۰ هزار تومان حساب می‌شود. در همین مسیر قیمت بلیط اتوبوس‌ اربعین دست‌کم به یک میلیون می‌رسد
قیمت بلیط اتوبوس اربعین

این مقاله برای شما مفید است : آغاز ثبت نام پیاده روی اربعین ۱۴۰۳

قیمت بلیط اتوبوس‌ اربعین

به نقل از پایگاه خبری دخالت قیمت بلیط اتوبوس‌ اربعین ۱۴۰۳ از تهران به شش مرز مختلف در استان‌های غربی مشخص شد و برای مسیر رفت‌وبرگشت می‌تواند تا دو میلیون تومان برای هر نفر باشد. این رقم برای زائرانی است که مسیر رفت‌وبرگشت تهران به مهران، چذابه، شلمچه یا باشماق را به شکل زمینی و انتخاب اتوبوس‌های ۲۵ نفره و اصطلاحا VIP انتخاب می‌کنند وگرنه قیمت بلیط اتوبوس رفت‌وبرگشت در همین مسیر‌ها و انتخاب اتوبوس‌های ۴۴ نفره، به چیزی حدود یک میلیون تومان تقلیل پیدا می‌کند.

قیمت بلیط هواپیما اربعین امسال رشد ۲۵ درصدی دارد و برای زواری که از تهران به نجف یا بغداد عزیمت می‌کنند بابت مسیر رفت‌وبرگشت به ۱۰ میلیون تومان می‌رسد. گروه سوم، زائرانی هستند که مسیر تقریبا ۸۰۰ کیلومتری تهران تا مهران یا بقیه مرز‌های همجوار عراق را با خودرو شخصی طی می‌کنند. اگر مصرف سوخت ماشین‌ها را به‌طور متوسط ۹ لیتر به‌ازای هر ۱۰۰ کیلومتر درنظر بگیریم، پای تقریبا ۱۴۰ تا ۱۵۰ لیتر بنزین یعنی ۴۲۰ هزار تومان بابت مسیر رفت و برگشت وسط می‌آید و روزانه ۳۰ هزار تومان نیز به‌خاطر توقف خودرو در پارکینگ استان‌های همجوار حساب خواهد شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55398

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.