• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
5

جزئیات مرگ دلخراش کارمند خانم در آسانسور شهرداری تهران

  • کد خبر : 55445
  • 07 آگوست 2024 - 10:37

سخنگوی شورای شهر تهران در خصوص حادثه ناگوار سقوط مرگ دلخراش کارمند خانم شهرداری منطقه ۱۸ از آسانسور و فوت وی توضیحاتی ارائه کرد.

مرگ دلخراش کارمند خانم

جزئیات مرگ دلخراش کارمند خانم شهرداری تهران

به نقل از پایگاه خبری دخالت علیرضا نادعلی در جمع خبرنگاران به حادثه سقوط یکی از کارکنان شهرداری منطقه ۱۸ تهران از آسانسور اشاره کرده و با ابراز تأسف گفت:«این اتفاق برای یکی از همکاران ما در شهرداری ناگوار است و ایشان را بخشی از خانواده خود می‌دانیم.»

وی افزود:«دوستان در شهرداری منطقه ۱۸ در جلسات آتی شورای شهر تهران توضیحات لازم درباره استاندارد و ایمنی آسانسور را خواهند داد.» نادعلی تصریح کرد:«گزارش این حادثه را دریافت کرده‌ام. این یک حادثه غیرمترقبه بود و همان‌طور که گفته شد، گزارشی از آن ارائه خواهد شد.»

درگیری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری

او در پاسخ به پرسشی درباره صحت مباحث مطرح‌شده در مورد درگیری معاون اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸ با کارمند فقید قبل از حادثه گفت:«ما به عنوان ناظر باید گزارش کاملی دریافت کنیم. بر اساس اطلاعات دریافت‌شده، معاون اجتماعی و فرهنگی تاکنون با آن خانم دیدار نداشته است.»

سخنگوی شورای شهر تهران گفت:«در روز حادثه، معاون در محل حضور نداشت که درگیری شکل بگیرد. یکی از همکاران ما اعلام کرد که معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۱۸ سابقه فعالیت نداشته، اما این مدیر قبلاً قائم‌مقام معاونت اجتماعی شهرداری منطقه ۹ و معاون ستاد سمن‌ها در دوره چهارم بود و چهار سال در شهرداری فعالیت کرده که در دوره پنجم برکنار و در دوره ششم مجدداً به کار گرفته شده است.»

حق معاون اجتماعی

نادعلی ادامه داد:«این اطلاعاتی است که پس از حادثه دریافت کردم و به نظر می‌رسد حق معاون اجتماعی ضایع شده است. با شنیدن گزارش کامل شهردار منطقه ۱۸، همه چیز مشخص خواهد شد. من همچنین با رئیس شورا و شهردار منطقه در خصوص بررسی مسائل فنی هماهنگی لازم را انجام داده‌ام.»

عضو شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد:«کسانی که در ساختمان حضور دارند به عنوان بهره‌بردار از آن استفاده می‌کنند و شهردار منطقه مسئول ایمنی ساختمان است.»

سقوط مرگ دلخراش کارمند خانم شهرداری تهران

او در ادامه سقوط کارمند شهرداری تهران از آسانسور به دلیل هل دادن توسط معاون اجتماعی و فرهنگی را شایعه و کذب دانسته و گفت:«بر اساس تحقیقاتی که انجام دادم، ایشان در ساختمان حضور نداشته است.»

گلرخ کاظم‌پور، کارمند معاونت اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه ۱۸، روز دوشنبه ۱۵ مردادماه بر اثر سقوط از آسانسور ساختمان این معاونت جان خود را از دست داد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55445

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.