• امروز : شنبه - ۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 25 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Saturday - 28 September - 2024
4

لایحه عفاف و حجاب به کجا رسید؟

  • کد خبر : 55838
  • 26 سپتامبر 2024 - 9:26

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی از تایید لایحه عفاف و حجاب از سوی شورای نگهبان خبر داد.

تایید لایحه عفاف و حجاب

تایید لایحه عفاف و حجاب در شورای نگهبان

به نقل از پایگاه خبری دخالت احمد راستینه گفت:خوشبختانه لایحه حمایت از خانواده که از طریق تشویق فرهنگ عفاف و حجاب تهیه شده بود، موفق به تایید شورای نگهبان گردید و به مجلس ارسال شد و به زودی رئیس مجلس این قانون را به اجرا درخواهد آورد.

وی ادامه داد:طبیعتاً تمامی دستگاه‌های مسئول باید ظرفیت‌های لازم را برای اجرای این قانون حیاتی که به حمایت از خانواده اختصاص دارد، فعال کنند. این قانون با تمرکز بر حمایت از خانواده و به ویژه بر دختران امروز و مادران و همسران آینده، با تأکید بر اقدامات قانونی موثر از آموزش و پرورش تا سطح آموزش عالی، به تأیید شورای نگهبان رسیده است.

این مقاله را از قلم نیندازید : اطلاعیه جدید پلیس درباره «حجاب و عفاف»

اولویت‌های این لایحه

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد که اولویت‌های این لایحه شامل اقدامات قانونی از سوی نهادهای مسئول است. همچنین برای کلیه دستگاه‌ها وظایفی در زمینه ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه تعیین شده است.

راستینه در پایان با اشاره به این که خانواده ایرانی دارای اصالت و هویت جهانی است، ابراز امیدواری کرد که با ابلاغ این قانون، ملت مؤمن و متعهد ما که خانواده را به عنوان جزء اساسی تمدن خود در نظر می‌گیرد، با اتحاد و همدلی در راستای ترویج این قانون حضور یابند و با همکاری یکدیگر مؤلفه‌های فرهنگی را در جامعه گسترش دهند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55838

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.