• امروز : سه شنبه - ۱ آبان - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Tuesday - 22 October - 2024
0

قتل هولناک در نزاع خیابانی پژوسواران

  • کد خبر : 56045
  • 22 اکتبر 2024 - 9:50

درگیری پژوسواران و موتورسواران در بولوار نماز مشهد به یک قتل هولناک در نزاع خیابانی تبدیل شد و با پایان فجیعی همراه شد.

قتل هولناک در نزاع خیابانی

جزئیات قتل هولناک در نزاع خیابانی

به نقل از پایگاه خبری دخالت روز جمعه۲۹ مهرماه، یک درگیری خیابانی میان سرنشینان یک خودروی پژو مشکی و موتورسوارانی که در بولوار نماز مشهد در حال تردد بودند، به وقوع پیوست. در حالی که نیروهای گشت کلانتری طرق به‌منظور ثبت این حادثه و رسیدگی به ادعای پژوسواران مبنی بر شکستن شیشه خودرو توسط موتورسواران در محل حضور داشتند، دقایقی بعد در یکی از کوچه‌های اطراف، دوباره با یکدیگر برخورد کردند و این بار درگیری به شکل خونینی در آمد که در آن تیغه چاقو در هوا درخشید و دو نفر به شدت مجروح شدند.

مجروحان به مرکز درمانی منتقل شدند و تلاش برای نجات آن‌ها از مرگ آغاز شد. اما روز بعد یکی از آن‌ها به نام «رضا-ع» جانش را از دست داد و به این ترتیب، پرونده‌ای جنایی بر روی میز قاضی وحید خاکشور، قاضی ویژه قتل عمد مشهد، قرار گرفت.

پیگیری‌های قضایی و پلیسی نشان داد که عامل اصلی جنایت به محل نامعلومی فرار کرده است، اما در این میان، برخی از کسانی که در این نزاع شرکت داشتند، خود را تسلیم قانون کردند. از طرفی، با دستور قاضی خاکشور، گروهی از کارآگاهان تحت هدایت سرهنگ ولی نجفی، رئیس دایره قتل عمد پلیس آگاهی مشهد، تحقیقات ویژه‌ای برای یافتن و ردزنی متهم به قتل فراری آغاز کردند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=56045

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.