• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
20

ویدیو معرفی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس اپل

  • کد خبر : 25833
  • 14 اکتبر 2020 - 10:40

شرکت اپل در جریان مراسمی با نام «سلام، سرعت» که علاقمندان به محصولات این شرکت از مدت‌ها انتظارش را می‌کشیدند از نسل جدید گوشی‌های هوشمند آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس رونمایی کرد.

معرفی آیفون ۱۲ اپل

اپل سرانجام در رویداد Hi, Speed از خانواده آیفون ۱۲ که در شامل چهار مدل است، رونمایی کرد. آیفون ۱۲ با طراحی تازه، چیپست قدرتمند، نمایشگر OLED و مودم ۵G در روزهای آینده به بازار عرضه خواهد شد.

از میان خانواده‌ی آیفون ۱۲ که در مراسمی رونمایی شد، آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس از ویژگی‌های جذاب‌تری بهره می‌برند و البته قیمت بالاتری دارند.

از لحاظ طراحی بین دو گوشی تفاوتی دیده نمی‌شود و مهم‌ترین تفاوت ظاهری مربوط به ابعاد آن‌ها است. آیفون ۱۲ پرو از نمایشگر ۶.۱ اینچی بهره می‌برد ولی آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر غول‌پیکر ۶.۷ اینچی به دست کاربران می‌رسد. برخلاف انتظارها، اپل هم امسال تصمیم گرفته از نمایشگر ۱۲۰ هرتز استفاده نکند و کماکان شاهد بهره‌گیری از رفرش ریت ۶۰ هرتز هستیم.

آیفون‌های ۱۲ پرو و پرومکس با سه حافظه داخلی ۱۲۸، ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شوند که قیمت هر کدام بنا به نوع حافظه‌ای که انتخاب می‌شود بین ۱۱۴۹، ۱۲۴۹، ۱۳۴۹ و ۱۴۴۹ دلار در نوسان خواهد بود.

مجهز شدن به چیپ ‌ست A14 Bionic که یک پردازنده پیشرفته ۵ نانومتری است و سرعت و قدرت پردازش بالایی در اختیار کاربران قرار می‌دهد از جمله دیگر ویژگی‌های منحصر به فرد آیفون‌های ۱۲ عنوان شده است.

دو گوشی گرانقیمت خانواده آیفون ۱۲ مجهز به دوربین‌های سه‌گانه و قابلیت فیلمبرداری HDR هستند و هر دو از یک فناوری جدید موسوم به سپر سرامیکی برای حفاظت از نمایشگر بهره می‌برند که مقاومت در برابر ضربه را چهار برابر افزایش می‌دهد.

ویدیوی رسمی اپل برای رونمایی از آیفون ۱۲ پرو و پرو مکس‌

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25833

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.