• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
31

اعتراض طرفداران استقلال به سریال خانه امن | سکانس توهین سریال خانه امن به هواداران استقلال

  • کد خبر : 28931
  • 21 دسامبر 2020 - 14:42
اعتراض هواداران استقلال به خانه امن

در سریال خانه امن فردی که به عنوان بمب گذار و مهره اصلی خلافکاران شناخته میشود، با پوشش هوادار استقلال وارد استادیوم می‌شود. این فرد پرچم استقلال را به دوش میکشد! این موضوع باعث اعتراض هواداران استقلال در شبکه های اجتماعی به سریال خانه امن شده است.

سریال خانه امن که به عنوان یک اثر معمایی، پلیسی و سیاسی با موضوع پرونده‌های امنیتی – ترورسیتی این روزها روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود در قسمت اخیر خود یک ماجرای نزدیک به فوتبال را به نمایش در آورده که جنجال زیادی در فضای مجازی به پا کرده است. ماجرا از آن قرار است که یک تروریست داعشی تحت پوشش هوادار فوتبال وارد استادیوم آزادی می‌شود تا عملیاتی که برای آن برنامه ریزی شده است را پیاده کند. این تروریست با پرچم باشگاه استقلال و تحت پوشش هوادار این تیم به تصویر کشیده شده است و این موضوع با اعتراض شدید هواداران استقلال روبرو شده و با پخش شدن قسمت هایی از آن در شبکه های اجتماعی به عوامل سازنده سریال خانه امن انتقاد کردند.

بیانیه استقلال در پی توهین خانه امن به هوادارن این تیم

در پی توهین صورت گرفته به هواداران استقلال در سریال خانه امن ، صبح امروز (دوشنبه) هیات مدیره استقلال جلسه‌ای در ساختمان این باشگاه و با حضور مدیرعامل استقلال تشکیل داد.

در پایان این جلسه بیانیه‌ای صادر شد که متن آن به شرح زیر است:

روزگذشته سکانسی از سریال خانه امن، از سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش و در فضای مجازی دست به دست شد که علی رغم همه ارزش‌های بالای این سریال پرمحتوا، صحنه‌ای توهین آمیز را به نمایش  گذاشت. صحنه نمایش داده شده به قدری منزجر کننده بود که از بیان آن خودداری می‌شود.

باشگاه استقلال ضمن اعتراض شدید به این خطای بزرگ، انتظار دارد رئیس محترم سازمان صداوسیما به این معضل که در برنامه‌های آن سازمان پر تکرار هم شده، ورود کرده و ضمن عذرخواهی از سرمایه‌های اصلی باشگاه یعنی هواداران شریف و فهیم، هرچه سریعتر نسبت به جبران آن اقدام کند.

سکانسی که موجب اعتراض هواداران استقلال به سریال خانه امن شد

توضیحات کارگردان سریال خانه امن

احمد معظمی، کارگردان سریال خانه امن بیان کرد: هواداران عزیز استقلال و پرسپولیس کمی صبور باشند. از نظر من اگر قسمت امشب و فرداشب را تماشا کنند،خیالشان از بابت همه چیز راحت شود. واکنشی که ایجاد شده به این خاطر است که ماجرا هنوز تمام نشده و مردم همه واقعیت را ندیده اند و اگر کمی صبوری به خرج دهند تا ماجرا به طور کامل به نمایش در بیاید ابهامات و سو تفاهم‌هایی که به وجود آمده رفع و رجوع خواهد شد.

معظمی تشریح کرد: یکسری از طرفداران فوتبال روی پرچم تیمشان تعصب دارند که کاملاً طبیعی است و حق با آنهاست. ما قصد و غرضی نداشته‌ایم و به همه چیز فکر کرده‌ایم و برای همین است که می‌گویم که باید قسمت‌های امشب و فردا شب را تماشا کنند و قطعاً بعد از این دو قسمت نظرشان تغییر خواهد کرد و متوجه می‌شوند ماجرا سو تفاهم بوده است. مطمئن باشید همه جوانب کاری که انجام داده‌ایم را سنجیدیم و اینطور نبوده که نسنجیده اقدامی انجام بدهیم. به هیچ عنوان عوامل سریال قصد توهین به پرچم و یا باشگاه استقلال را نداشته‌اند و اگر آنها امشب و فرداشب سریال را دنبال کنند به صورت کامل متوجه می‌شوند.

کارگردان سریال خانه امن در پاسخ به این سوال که چرا تیم استقلال برای این قسمت انتخاب شده است، ابراز کرد: ما قصد داشتیم فردی که در سریال نقش یک داعشی را بازی می‌کند در نقش یکی از طرفداران تیم محبوب استقلال یا پرسپولیس باشد که اصلا ربطی به توهین به هیچکدام از این دو باشگاه و هواداران محترمش را ندارد. استقلال و پرسپولیس دو تیم محبوب ایران هستند و همانطور که گفتم ما روی همه چیز فکر کرده‌ایم. من به شخصه فوتبالی نیستم اما هر دو تیم تهرانی را دوست دارم و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=28931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.