• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
17

قتل پسر ۳ ساله با شکنجه های پدر و مادرش

  • کد خبر : 38669
  • 14 اکتبر 2021 - 13:38
قتل پسر ۳ ساله با شکنجه های پدر و مادرش

درهجدهم مهرماه قاضی محمدتقی شعبانی، بازپرس جنایی تهران باخبر شد که پسربچه ۳ساله‌ای به نام هادی در یکی از بیمارستان‌های تهران جانش را از دست داده و به‌نظر می‌رسد که او قربانی کودک‌آزاری شده و قتل پسر ۳ ساله با شکنجه های پدر و مادرش صورت گرفته است.

با این خبر ماموران تحقیقات را آغاز کردند. و دریافتند پسربچه  ۳ساله اهل پاکستان است و به همراه خانواده‌اش در یکی از محله‌های جنوب تهران زندگی می‌کنند.

قتل پسر ۳ ساله با شکنجه های پدر و مادرش

پدر و مادرش او را برای درمان به بیمارستان منتقل کرده بودند و طبق گفته پزشکان، شکم پسر متورم شده بود و حال وخیمی داشت.

 کودک جانش را از دست داد آثار کبودی و سوختگی روی بدن و دست و پاهای کودک وجود داشت.

بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی داد تا علت مرگ مشخص شود. و دستور بازداشت پدر و مادر وی که هر دو اهل پاکستان هستند نیز صادر شد.

آنها دستگیر و مورد بازجویی بازپرس قرار گرفتند. آنان گفتند که نقشی در مرگ هادی نداشته‌اند کودک‌آزاری و شکنجه را انکار کردند.

بازجویی زوج پاکستانی

پدر هادی گفت: من و همسرم مدت ها قبل برای زندگی از پاکستان به ایران آمدیم و در یکی از محله‌های جنوب تهران ساکن شدیم. به‌جز هادی که ۳سال داشت و فوت شد، ۲پسر دیگر که ۵ساله و ۱۸ماهه هستند هم داریم.

چند روز قبل هادی با برادر بزرگ‌ترش در حال بازی روی راه‌پله‌ها بود که ناگهان پسر بزرگم او را هل داد و به پایین پله‌ها افتاد. دست و پایش در این حادثه کبود و زخمی شد و می‌گفت در ناحیه شکم احساس درد شدیدی می‌کند که ما به او شربت مسکن دادیم. اما همچنان درد داشت تا اینکه حالش بد شد و از هوش رفت. من و مادرش هم به سرعت او را به بیمارستان رساندیم سوختگی‌ها به‌دلیل این است که هادی و بچه‌های دیگرم به‌شدت کنجکاو و بازیگوش هستند و هرازگاهی با گاز بازی می‌کردند. آنها هنگام بازی با گاز چندین‌بار از ناحیه دست دچار سوختگی شده‌اند.

آثار سوختگی روی کمر پسرشان نشان می‌داد ادعای آنها درباره بازی بچه‌هایشان با گاز، حقیقت ندارد. و کبودی و سوختگی روی بدن و دستان پسر دیگر آنها هم وجود داشت که با توجه به خطر کودک‌آزاری، بازپرس دستور داد ۲پسر دیگر این زوج تحویل بهزیستی شوند؛ این زوج پاکستانی نیز بازداشت شده‌اند و تحقیق از آنها برای کشف حقایق بیشتر ماجرا ادامه دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=38669

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.