• امروز : دوشنبه - ۲۶ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 13 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Monday - 16 September - 2024
7

نحوه حذف پس‌زمینه تصویر در iOS 16

  • کد خبر : 43310
  • 16 سپتامبر 2022 - 23:36
نحوه حذف پس‌زمینه تصویر در iOS 16

اپل به تازگی iOS 16 جدید را این هفته منتشر کرده است و با آن تغییرات بسیار بزرگی به خصوص در ویرایش تصویر در آیفون به وجود آمده است. یکی از ویژگی های جدید iOS 16 امکان حذف پس زمینه تصاویر است.

با iOS 16، کاربران می‌توانند با حذف پس‌زمینه، سوژه را از روی تصویر بردارند در عکس‌ها، اسکرین شات، سافاری و موارد دیگر. سپس می توانید آن تصویر پس زمینه شفاف جدید را در iMessage، Notes و Files به اشتراک بگذارید.

این یک ویژگی بسیار جالب است که همه ما چندین ماه انتظارش را می‌کشیدیم، اما حتی پس از عرضه رسمی iOS 16، هنوز برای همه در دسترس نیست. البته کاربران اندرویدی به ویژگی‌های جدید iOS 16 دسترسی ندارند، اما بسیاری از کاربران اپل نیز کنار گذاشته شده‌اند. آیفون ها و آیپدهای بدون تراشه A12 Bionic با اکثر ویژگی های iOS 16 سازگار نیستند.

نحوه حذف پس‌زمینه تصویر در iOS 16

ویژگی جدید iOS 16، ابزار Kapwing’s Remove Background را می توان بر روی هر تصویری که در دستگاه خود ذخیره کرده اید، استفاده کنید.

روی دکمه Erase کلیک کنید. چند ابزار مختلف را در این برگه خواهید دید، از جمله دکمه حذف پس‌زمینه درست در بالا. روی آن ضربه بزنید تا فوراً موضوع تصویر خود را ایزوله کرده و پس‌زمینه را پاک کنید.

پس‌زمینه اکنون به‌صورت شطرنجی خاکستری و سفید در استودیو نشان داده می‌شود، که نشان می‌دهد شفاف است و می‌تواند به‌عنوان یک PNG ذخیره شود.

این مطلب نیز برایتان مفید است. چگونه به صورت آنلاین لوگو بسازیم

اکنون می‌توانید این تصویر پس‌زمینه شفاف را در هر جایی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید: iMessages (یا پیام‌های معمولی)، Notes، Slack، پیام‌های پیامکی اینستاگرام ودر هر کجا که می خواهید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.