• امروز : شنبه - ۹ تیر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 23 - ذو الحجة - 1445
  • برابر با : Saturday - 29 June - 2024
17

قتل زن جوان کرمانی به دست مامور پلیس / خانواده زن به کلانتری قلعه گنج حمله کردند

  • کد خبر : 43576
  • 11 اکتبر 2022 - 11:37
قتل زن جوان کرمانی به دست مامور پلیس / خانواده زن به کلانتری قلعه گنج حمله کردند

قتل زن جوان کرمانی به دست مامور پلیس روز گذشته در قلعه گنج کرمان رخ داد . ماموری که قول مساعدت برای کمک زن جوان جهت جدایی از همسرش داده بود جلوی چشمان کودک زن به شلیک کرد و پس از قتل وی متواری شد.

قتل زن جوان کرمانی به دست مامور پلیس

سمیرا نام زنی بود بود که به دست یک مامور پلیس وسط خیابان و مقابل چشمان فرزندش با شلیک اسلحه کلت کمری به قتل رسید. پس از قتل سمیرا، خانواده اش به کلانتری حمله کردند و برادرش تیر خورد، مادرش اقدام به خودکشی کرد و پدرش سکته کرد!

ماجرای قتل زن جوان اهل قلعه گنج کرمان  به دست مامور پلیس چه بود؟

دو سال قبل سمیرا که ۲۶ ساله بود به دلیل اختلافاتی که با همسرش داشت، اقدام به جدایی کرد.در جریان پرونده طلاق یک مامور پلیس به سمیرا قول داد که در گرفتن طلاق به او کمک کند.حالا ۲ سال گذشته بود و سمیرا از بلاتکلیفی خسته شده بود، دادخواست طلاقش هم به نتیجه نمی رسید.

روز حادثه سمیرا کلافه سراغ  مامور رفت که به او قول مساعدت داده بود.وقتی وارد محل کار این مامور شد از کوره در رفت و شروع به بد و بیراه گفتن کرد.سمیرا با ناراحتی و عصبانیت از آن محل خارج شد و با خودرویی که از آژانس کرایه کرده بود به سمت خانه پدری اش حرکت کرد.در همان لحظه مامور پلیس که از رفتار او عصبانی شده بود با خودرویی دیگر اقدام به تعقیبش کرد و بالاخره در یکی از خیابان های قلعه گنج جلوی خودرو را گرفت و آن را متوقف کرد.

او از سمیرا خواست که از خودرو پیاده شود.زن جوان که کلت کمری را در دست مامور می دید وحشت کرده بود و از پیاده شدن امتناع می کرد.یکدفعه مامور اسلحه را با سمت سمیرا نشانه رفت و در مقابل چشمان فرزندش چند گلوله به او شلیک کرد.سمیرا غرق در خون شده بود و صدای فریادهای کودک خردسالش خیابان را پر کرد.ضارب بعد از این جنایت پا به فرار گذاشت و  راننده آژانس زن جوان را به بیمارستان منتقل کرد.اما دیگر فایده ای نداشت و او جان باخته بود.

خانواده زن به کلانتری قلعه گنج حمله کردند

خانواده سمیرا با شنیدن این خبر از شدت خشم راهی کلانتری شدند و شیشه های آنجا را شکستند.برادر سمیرا مورد اصابت گلوله یک سرباز قرار گرفت.نیروهای یگان ویژه و نوپو در محل حاضر شدند و جو را آرام کردند.فرمانده انتظامی استان و دادستان هم به خانواده سمیرا قول دادند که با جدیت موضوع را دنبال کنند.

.ساعتی بعد متهم به قتل در روستایی دور افتاده به نام روستای چاه دادخدا شناسایی و دستگیر شد.

خودکشی مادر سمیرا و سکته پدرش

مادر سمیرا تاب داغ دختر جوانش را نداشت و با خوردن سم اقدام به خودکشی کرد.پدر خانواده هم از این اوضاع پیش آمده دچار چنان فشار روحی ای شد که منجر به سکته اش شد.

اکنون حال برادر سمیرا و پدر و مادرش مساعد است.رسیدگی به این پرونده هم در جریان روال قضایی قرار دارد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43576

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.