• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
0

۹شهید و ۲۸۰۰ زخمی در پی انفجار دستگاه‌های ارتباطی در لبنان

  • کد خبر : 55763
  • 18 سپتامبر 2024 - 9:28

وزیر بهداشت لبنان از شهادت دستکم ۱۰ شهروند لبنانی در انفجار دستگاه‌های ارتباطی و مجروح شدن ۳۰۰۰ نفر خبر داد و افزود وضعیت ۲۰۰ نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

انفجار دستگاه‌های ارتباطی

انفجار دستگاه‌های ارتباطی

به نقل از پایگاه خبری دخالت به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از بیروت، فراس الابیض، وزیر بهداشت لبنان از شهادت ۱۰ شهروند لبنانی در انفجار پیجر‌ها و زخمی شدن   ۳۰۰۰ نفر خبر داد و افزود وضعیت ۲۰۰ نفر از مجروحان وخیم اعلام شده است.

انفجار این دستگاه‌ها بجز ضاحیه جنوبی بیروت در مناطقی از جنوب و شرق لبنان نیز موجب صدمه وارد شدن به شماری از نیرو‌های مقاومت شده است. گفته می‌شود حمله سایبری دشمن صهیونیستی و نفوذ به برنامه این دستگاه‌ها موجب این انفجار‌ها شده است.

یک دختربچه در لبنان در پی انفجار پیجر پدرش کشته شد

به گزارش خبرگزاری فرانسه از بیروت، یک دختر ده ساله روز سه شنبه در شرق لبنان بر اثر انفجار پیجر پدرش که از اعضای حزب الله بود، کشته شد. خانواده این کودک و یک منبع نزدیک به حزب الله لبنان این خبر را اعلام کردند.

این نخستین مورد مرگ ناشی از انفجار همزمان پیجر‌ها در لبنان است که گزارش شده است. بعد از ظهر سه شنبه در حادثه همزمان انفجار این دستگاه ارتباطی رادیویی که نیرو‌های حزب الله از آن استفاده می‌کنند، صد‌ها نفر زخمی شدند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=55763

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.