• امروز : پنج شنبه - ۲۹ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 16 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Thursday - 19 September - 2024
16

شیائومی بلک شارک ۳ اولین گوشی ۱۶ گیگا بایتی جهان

  • کد خبر : 12494
  • 18 ژانویه 2020 - 14:18

شیائومی قصد دارد با عرضه بلک شارک ۳ رکورد دیگری را به نام خود ثبت کند. بر اساس اطلاعات منتشرشده، شیائومی بلک شارک ۳ احتمالا اولین موبایلی خواهد بود که با ۱۶ گیگابایت حافظه رم عرضه می‌شود.

گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی شیائومی به خاطر مشخصات فنی بسیار جالب خود مطرح می باشند. این سری از محصولات شیائومی به گیمرها اجازه ی اجرای بازی های مدرن و بدون محدودیت را می دهند. به نظر می‌رسد که Xiaomi Black Shark 3 نیز همچنان این سنت را ادامه خواهد داد، اما مسلما با این میزان حافظه می تواند سایر گوشی های گیمینگ بازار را هم شکست دهد. در ادامه با نمایندگی تعمیر موبایل همراه باشید.

شیائومی بلک شارک 3

قابلیت های شیائومی بلک شارک ۳

در گذشته برخی گوشی‌ها به‌واسطه‌ی مقدار زیاد حافظه‌ی رم و حافظه‌ی ذخیره‌سازی خود شناخته‌شده بودند؛ اما اکنون به‌نظر می‌رسد گوشی شیائومی با ۱۶ گیگا بایت رم قصد دارد، تمامی این گوشی ها را کنار بزند. علاوه بر این انتظار می‌رود که گوشی شیائومی بلک شارک ۳ از شبکه‌ی ۵G پشتیبانی کند. گزارشی که این اطلاعات را فاش کرده، بیان نموده که دستگاهی با شماره مدل SHARK KLE-AO در فهرست یک وب‌سایت صدور گواهینامه‌ی چینی مشاهده شده است.

پیش‌بینی می‌شود که گوشی موجود در این فهرست به‌واسطه‌ی نام خود، شیائومی بلک شارک ۳ باشد. اگرچه فهرست مذکور جزئیات زیادی در مورد دستگاه ارائه نداده، اما همین مقدار نیز جهت درک مدرن بودن این گوشی کافی خواهد بود. این فهرست نشان می‌دهد که گوشی مورد نظر از اتصال ۵G بهره می‌برد. از طرفی باتوجه به اینکه بلک شارک ۲ با صفحه‌نمایش ۶/۳۹ اینچی +FHD به بازار عرضه شد، می‌توان انتظار نمایشگری با وضوح بالاتر و دست کم ابعادی مشابه را برای شیائومی بلک شارک ۳ داشت.

از سوی دیگر زیر بدنه ی بلک شارک ۳ قطعا تراشه‌ی بهبودیافته‌ای نسبت به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۵۵ پلاس بلک شارک ۲ پرو وجود خواهد داشت. پیش‌بینی می‌شود باتری مشابه نمونه‌ی سال گذشته بوده و ظرفیت حداکثری ۴۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی داشته باشد. بلک شارک می‌تواند فناوری شارژ سریع‌تری نسبت شارژ ۲۷ واتی که سال گذشته شاهد آن بودیم، به گوشی جدید گیمینگ خود اضافه کند.

قیمت فروش گوشی 16 گیگا بایتی شیائومی

قیمت فروش گوشی ۱۶ گیگا بایتی شیائومی

بنابر اظهارات بنیان‌گذار و مدیر عامل بلک شارک، وو شیمین، نمونه ی اولیه ی گوشی هوشمند بلک شارک سوم با پشتیبانی از شبکه ۵G تولید شده است و در حال حاضر در مرحله ی بهره‌برداری قرار دارد. در این راستا اطلاعات انتشار یافته توسط افشاگران چینی در وب سایت های مختلف نیز برخی جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری گوشی را فاش ساخته است. براساس این اطلاعات بیان شده که گوشی شیائومی بلک شارک ۳ به‌علت قابلیت پشتیبانی از ۵G ارزان نخواهد بود.

گزارشات دیگری نیز در اینترنت مطرح است که نشانگر عرضه ی نسخه ی دومی بدون ۵G گوشی ۱۶ گیگا بایتی شیائومی به دلیل گرانی بیش از حد نسخه ی اصلی آن می باشد. از آنجا که این محصول در نیمه ی اول امسال عرضه خواهد شد، باید جهت آشنایی بیشتر با آن صبور بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=12494

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.