• امروز : جمعه - ۱۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - رمضان - 1445
  • برابر با : Friday - 29 March - 2024
8

آژاکس ۲-۳ تاتنهام / صعود رویایی تاتنهام به فینال

  • کد خبر : 2160
  • 09 می 2019 - 4:21

به گزارش پایگاه خبری دخالت ، تیم های آژاکس و تاتنهام از دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت ۲۳:۳۰  چهارشنبه شب به مصاف هم رفتند که این بازی با نتیجه آژاکس ۲-۳ تاتنهام به سود تاتنهام تمام شد. بدین ترتیب دو تیم در مجموع دو بازی به نتیجه تساوی ۳-۳ دست یافتند اما شاگردان پوچتینو به دلیل گل زده در خانه حریف برای نخستین بار در تاریخ تاتنهام به فینال رسیدند.

ترکیب دو تیم آژاکس و تاتنهام

ترکیب آژاکس

اونانا، ده لیخت، بلیند، تاگلیافیکو، مزروعی، شونه، فن ده بیک، دی یونگ، زیاش، تادیچ،دولبرگ

ترکیب تاتنهام

لوریس، تریپیر، آلدرویرلد، فرتونگن، رز، وانیاما، سیسوکو، اریکسن، دله آلی، لوکاس، سون

خلاصه بازی آژاکس ۲-۳ تاتنهام

تیم آژاکس در همان دقایق نخست بازی با ضربه سر دی لیخت روی کرنر ارسالی به گل رسید. تاتنهام بلافاصله در آن سمت می توانست گل بزند اما ضربه سان هیونگ مین به تیر خورد. تیم میزبان در دقایق پایانی نیمه اول روی یک ضد حمله سریع صاحب فرصت خوبی شد و با ضربه زیبای زیاش به گل دوم خودش هم رسید.

با شروع نیمه دوم شاگردان پوچتینو برای جبران نتیجه بازی حملات ویران‌کننده‌ای را روی دروازه میزبان خود ترتیب دادند و پس از گذشت ۱۰ دقیقه از نیمه دوم توسط لوکاس مورا به گل رسیدند.دروازه بان آژاکس ضربه یورنته در دهانه دروازه را مهار کرد اما توپ از دستش جدا شد و به مورا رسید و این بازیکن بار دیگر توانست گلزنی کند.

تیم آژاکس پس از گل دوم دوباره حملاتی را آغاز کرد و در دقیقه ۷۹ روی یک کار تیمی تا آستانه گلزنی رفت اما ضربه زیبای زیاش به تیر دروازه لوریس خورد. تاتنهام در دقیقه ۸۷ نزدیک بود به گل برسد اما ضربه سر فرتونگن به تیر دروازه تیم سابقش برخورد کرد.

بنظر می رسید بازی با نتیجه مساوی تمام خواهد شد و هلندی ها به فینال خواهند رفت که تیم شایسته پوچتینو در دقیقه ۶+۹۰ بازهم توسط لوکاس مورا به گل رسید و با برتری ۳ بر ۲ در خانه آژاکس ضمن جبران شکست یک بر صفر بازی رفت، جواز حضور در دیدار نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2160

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.