• امروز : جمعه - ۲۷ مهر - ۱۴۰۳
  • برابر با : 15 - ربيع ثاني - 1446
  • برابر با : Friday - 18 October - 2024
13

رویداد آموزشی مایکروسافت در ۱۸ آبان برگزار خواهد

  • کد خبر : 39021
  • 06 نوامبر 2021 - 12:05
رویداد جدید آموزشی مایکروسافت در 18 آبان برگزار خواهد

مایکروسافت در وبلاگ آموزشی خود درباره یک رویداد آموزشی مایکروسافت  مطلبی منتشر کرده است.

در این رویداد مایکروسافت از کاربران دعوت کرده است در ۹ نوامبر (سه شنبه ۱۸ آبان ) ساعت ۱۹:۳۰ به وقت ایران برای این رویداد حاظر شوند.

مایکروسافت یک رویداد آموزشی را در ۱۸ آبان  برگزار خواهد کرد

مایکروسافت اطلاعات زیادی درباره این موضوع منتشر نکرده است اما به نظر می رسد در این رویداد ۴۵ دقیقه‌ای به شکاف‌های ایجاد شده در اثر همه‌گیری کرونا و راه‌هایی برای مقابله با چالش‌های فناوری نوآورانه، و به اشتراک گذاشتن بهترین شیوه‌ها برای حمایت از یادگیری فراگیر بپردازد.

صفحه وب این رویداد پیشنهاد کرده است که ، مربیان و مدرسان و کسانی که در حوزه  IT  فعالیت می کنند حتما در این رویداد شرکت کنند.

موضوع رویداد

با توجه به پست وبلاگ، موضوعات دیگری که ممکن است مایکروسافت در این رویداد بیان کند راه حل های جدید و موجود  Microsoft Education است.

در این رویداد ، مربیان و مهمانان ویژه نیز سخنرانی خواهند کرد. حتی هنرمندان، بازیگران، نویسنده گان و برنده جایزه گرمی و اسکار نیز در این مراسم حضور خواهند داشت.

  پیج جانسون، معاون بازاریابی آموزشی مایکروسافت، و ، معاون رئیس ومایک تالفسن، جو سیسرو، کوری لی و ریچل ویلیامز دیگر کارمندان مایکروسافت هستند که به عنوان سخنرانان این رویداد ذکر شده اند.

جالب است ببینیم آیا مایکروسافت در این رویداد آموزشی به معرفی لپ‌تاپ ۱۱ اینچی ارزان قیمت برای دانش آموزان می پردازد یا خیر. همچنین، نسخه جدید ویندوز ۱۱ SE نیز می تواند موضوعی باشد که مایکروسافت احتمالاً در این رویداد اعلام می کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=39021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.