• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

بازگشت جمشید هاشم‌پور به تلویزیون با چهره به چهره

  • کد خبر : 40591
  • 17 فوریه 2022 - 15:28
بازگشت جمشید هاشم‌پور به تلویزیون با چهره به چهره

بازگشت جمشید هاشم‌پور به تلویزیون با چهره به چهره این فیلم درسال ۱۳۸۷ ساخته شده است و به ماجرای قتلی می پردازد. فیلم سینمایی «چهره به چهره» با کارگردانی و نویسندگی علی ژکان از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

فیلم سینمایی «چهره به چهره» جمعه بیست و نهم بهمن ساعت ۲۱:۲۲ به وقت تهران با زبانگردانی و دوبله به زبان آذری مهدی حسین زاده از کانال آذری شبکه سحر پخش می شود.

بازگشت جمشید هاشم‌پور با چهره به چهره به تلویزیون

این فیلم درسال ۱۳۸۷ ساخته شده است و به ماجرای قتلی می پردازد. پلیس در جستجوی رد قاتل با زوایای پیدا و پنهان زندگی مقتول «مهندس مهران شاهرخی» روبرو است. اسراری عیان می‌شود. اسراری که امروزه روش‌های زندگی را چنان متاثر کرده که گاه شناخت چهره واقعی اشخاص ناممکن به نظر می‌رسد. پلیس با سود بردن از مهارت و هوش خود، صورت‌های پنهان پشت هر چهره را یکی یکی کشف می‌کند و سعی در پیش افتادن از اتفاقات دارد…

بازیگران فیلم چهره به چهره

جمشید هاشم‌پور ، علی عمرانی، شیوا خنیاگر، مصطفی طاری، کاوه کاویان، تورج فرامرزیان، حمیدرضا فلاحی، فرانک حیدریان، آرتمیس ورزنده، شاپور کلهر، رضا راد، محمد حاج‌حسینی، آرزو مفتاحی، زهرا سعیدی، علی تاجمیر، ایماژ گله‌دار، مانی حیدری، هیلدا خسروی، محمدعلی خیامی و … در فیلم سینمایی «چهره به چهره» با تهیه کنندگی علی ژکان نقش آفرینی کرده اند.

جمشید هاشم پور بیست سال پولسازترین ستاره سینمای ایران بود

«جمشید هاشم پور» با نام هنری جمشید آریا، مطابق آمار گیشه یک سوپراستار تمام عیار است. او در سال ۶۳ با نقش ماندگار زینال بندری در فیلم تاراج ستاره شد و قریب به بیست سال پولسازترین ستاره سینمای ایران باقی ماند و تا مدتها تیپ قهرمان سرتراشیده، مردم را به گیشه سینما می کشاند.

هاشم‌پور که در چند سال گذشته هر فیلمی را برای بازی نمی پذیرفت و حضور کمتری در سینما داشت .

جمشید هاشم پور، سال ها به عنوان یکی از بازیگران پرطرفدار ژانر اکشن سینمای ایران به شمار می رفت. او همچنین با بازی متفاوتش در فیلم های «مادر» و «دلشدگان» مرحوم علی حاتمی، «روز باشکوه» کیانوش عیاری و «پرده آخر» واروژ کریم مسیحی توانایی و نبوغ بازیگری خود را بیش از پیش به نمایش گذاشت تا در نهایت، بازی در فیلم های «آواز قو» و «واکنش پنجم» برای او نامزدی در جشنواره‌ی فیلم فجر و کسب سیمرغ بلورین بازیگر نقش مکمل مرد را به همراه داشت و موجب شد او بازیگری گزیده کار و سخت گیر در انتخاب شود.

هاشم پور تاکنون تجربه بازی در هیچ سریال تلویزیونی را نداشته و همیشه در پرده سینماها دیده می شده است.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=40591

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.