• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
12

بیت کوین به زیر ۳۶۰۰۰ دلار سقوط کرد

  • کد خبر : 41526
  • 07 می 2022 - 0:42
بیت کوین به زیر 36000 دلار سقوط کرد

بیت کوین به زیر ۳۶۰۰۰ دلار سقوط کرد . بیت کوین روز جمعه پس از فروش عمده سهام در ایالات متحده که بازار ارزهای دیجیتال را وحشت زده کرد و بیت کوین را حدود ۱۰ درصد کاهش داد، به زیر سطح حمایت کلیدی رسید.

بیت کوین به زیر ۳۶۰۰۰ دلار سقوط کرد

بیت کوین روز جمعه کمتر از ۱ درصد کاهش یافت و به ۳۵۹۴۴٫۱۲ دلار رسید. اتر با ۱٫۲ درصد کاهش به ۲۶۸۳٫۹۶ دلار رسید.

این اتفاق پس از یک روز دردناک در وال استریت انجام شد که در آن میانگین صنعتی داو جونز بیش از ۱۰۰۰ امتیاز از دست داد و نزدک ۵ درصد سقوط کرد. هر دو ضرر بدترین افت یک روزه از سال ۲۰۲۰ را رقم زدند و به دنبال تجمعات بزرگ در جلسه قبل بودند. داو و نزدک در روز جمعه دوباره سقوط کردند.

بیت کوین، که قیمت آن همچنان به شدت با حرکات بازار سهام مرتبط است، در طول سال در محدوده کمی معامله شده است، زیرا تلاش می کند تا بالاترین حد خود در اواخر سال ۲۰۲۱ را در بحبوحه فروش گسترده تر بازار به دست آورد.

مایکل نووگراتز، مدیر عامل گلکسی دیجیتال، «این همبستگی به مرور زمان از بین می‌رود، شما قبلاً شکسته شدن نسخه بتا را دیده‌اید، یعنی اگر نزدک ۳ درصد سقوط کند، کریپتو ۹ درصد مانند سال گذشته سقوط نمی‌کنداما من فکر می کنم درد بیشتری در راه است.”

افزایش نرخ بهره و تشدید سیاست پولی

افزایش نرخ بهره و تشدید سیاست پولی این نگرانی را ایجاد کرده است که اقتصاد ایالات متحده ممکن است وارد رکود شود. روز چهارشنبه، فدرال رزرو آمریکا طبق انتظار، نرخ بهره پایه خود را نیم درصد افزایش داد.

با وجود ترس و عدم اطمینان در بازار، علاقه موسسات و دارندگان بلندمدت ارزهای دیجیتال همچنان قوی است.

نووگراتز گفت: «این شگفت‌انگیز است که چقدر سرمایه نهادی در حال جمع‌آوری است. «بلک راک، بلک استون، سیتادل، آپولو همگی در حال ایجاد تلاش‌های بزرگی برای رمزنگاری هستند، و بنابراین برای من کاملاً شهودی است که جایی در رمزارزها یک backstop وجود دارد.»

به گفته ویل کلمنته، تحلیلگر ارشد بینش در Blockware Solutions، مقدار عرضه بیت کوین که حداقل یک سال است تغییر نکرده است، به بالاترین حد خود رسیده است. او همچنین گفت که عرضه دارندگان بلندمدت نیز علیرغم کاهش مبنای هزینه آنها افزایش یافته است. این نشان دهنده انتقال عرضه از خریداران برتر به دارندگان بلندمدت است.

به گفته ویجی آیار، معاون توسعه شرکت‌ها و بین‌الملل صرافی ارز دیجیتال لونو، بیت‌کوین زمانی که به زیر ۳۷۵۰۰ دلار رسید، سطح کلیدی خود را از دست داد، که می‌تواند نشان‌دهنده کاهش در چند روز آینده باشد. او گفت که توقف بعدی ۳۰۰۰۰ دلار است، اما اگر بیت کوین در آنجا باقی نماند ممکن است به ۲۵۰۰۰ دلار کاهش یابد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=41526

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.