• امروز : یکشنبه - ۱۸ شهریور - ۱۴۰۳
  • برابر با : 5 - ربيع أول - 1446
  • برابر با : Sunday - 8 September - 2024
11

چگونه به صورت آنلاین لوگو بسازیم

  • کد خبر : 43302
  • 15 سپتامبر 2022 - 12:52
چگونه به صورت آنلاین لوگو بسازیم

لوگوها برای تیم، شرکت، محصول و یا حتی خود شما نقش مهمی در برندسازی شما دارند. ما نکات و ابزارهایی را برای ایجاد لوگوی شخصی خود به صورت آنلاین به شما ارائه خواهیم داد.برای اینکه بدانید چگونه به صورت آنلاین لوگو بسازیم با ما همراه باشید.

لوگوها عناصر گرافیکی کوچکی هستند که می توانند نماینده یک تیم، برند، حرکت، محصول، حتی یک فرد باشند. لوگوها به این برندها، افراد یا محصولات امکان شناسایی، هویت و آشنایی را می دهند. بهترین لوگوها متمایز و ساده هستند مانند لوگو نایک ، پرنده توییتر، فیس بوک.

البته، این شرکت‌ها پول زیادی را برای طراحی لوگوی خود خرج می‌کنند، اما اگر بخواهید لوگوی سفارشی خود را برای برند، شرکت، تیم یا پروژه شخصی خود بسازید، این کار واقعاً آسان است و می تواند فقط چند دقیقه طول بکشد.

چگونه لوگو بسازیم؟

ابزارهای آنلاین زیادی وجود دارد که به شما امکان می دهد لوگوهای سفارشی را با درجات مختلف سفارشی سازی ایجاد کنید. Canva یک رابط کاربری صیقلی با تعداد زیادی قالب جالب برای کار ارائه می دهد، اما هیچ گزینه ای برای آپلود از وب ارائه نمی دهد، و به شما اجازه نمی دهد بدون پرداخت هزینه برای حساب Canva Pro، تصاویر را با شفافیت پردازش کنید. بنابراین لوگوی شما فقط می تواند با یک پس زمینه جامد ایجاد شود.

با استفاده از استودیو Kapwing لوگوهایی با ظاهر حرفه ای بسازید از Kapwing برای ساخت نمادهای برداری، لوگوها و واترمارک استفاده کنید که امکان آپلود جهانی وب را از هر کجا فراهم می کند، بنابراین می توانید به راحتی تصاویر PNG و برداری را برای شروع ایجاد لوگوی خود پیدا کنید. به علاوه، به شما این امکان را می‌دهد که پس‌زمینه خود را کاملاً شفاف کنید، بنابراین می‌توانید آن را به هر تصویر، ویدیو یا سندی که می‌خواهید اضافه کنید، بدون اینکه پس‌زمینه مربعی مستحکمی را پشت سر بگذارید.

با Kapwing لوگو بسازید

اگر لوگوی شما فقط روی علائم فیزیکی، کاغذها یا کالاها استفاده می‌شد، می‌توانست به اندازه دلخواه شما پهن یا بلند باشد. اما امروزه، از لوگوی خود در وب سایت، محتوای آنلاین و پروفایل های رسانه های اجتماعی خود استفاده کنید. و در بیشتر موارد آنلاین، لوگوها و آواتارها باید مربع یا دایره باشند. برندهایی که لوگوی گسترده دارند ممکن است در بزرگ ساختن تصاویر خود به اندازه ای مشکل داشته باشند که در قالب مربع یا دایره خوانا باشند و اکثر رسانه های اجتماعی و سایت های آگهی کار به قالب بندی آواتار مربع یا دایره ای نیاز دارند. در اینجا یک مثال واضح از این است که چرا لوگوهای کوتاهتر در قالب های مربع و گرد بهترین به نظر می رسند:

لوگویی که متناسب با یک برش دایره‌ای باشد، در فضای آنلاین بسیار بهتر از یک لوگوی وسیع با پس‌زمینه بسیار کار می‌کند.

لوگو را به صورت مربع یا دایره بسازید

خوشبختانه، تشخیص لوگوی خود با ابعاد مربع یا دایره ساده است. اگر نام برند شما بیش از ۶ یا ۷ حرف است، آن را از لوگو کنار بگذارید! از آنجایی که لوگو تقریباً همیشه در مکان‌هایی با نام گروه شما استفاده می‌شود – برای مثال حساب‌های رسانه‌های اجتماعی، همیشه نام صفحه شما را در هر جایی که لوگوی شما قابل مشاهده است درج می‌کند – لوگوی شما می‌تواند صرفاً گرافیکی باشد، بدون کلمه یا نام. یا می تواند به سادگی یک نسخه تلطیف شده از حرف اول باشد، مانند “N”

از عکس ها یا رنگ های مختلف استفاده نکنید

یکی از مزایای اصلی لوگوی شخصی یا برند تطبیق پذیری است – یک لوگوی ساده و قابل تشخیص را می توان در همه جا از تبلیغات اینترنتی گرفته تا تی شرت مارک دار استفاده کرد. اما این مشکل نیز دارد: اگر می‌خواهید از لوگوی خود به عنوان واترمارک یا طرح چاپی استفاده کنید، یا بتوانید از آن در گرافیک‌های رنگارنگ استفاده کنید، نباید از عکس استفاده کنید یا از رنگ‌های بسیار متفاوت در لوگوی خود استفاده کنید.

برای استفاده های چاپی یا واترمارک، تصاویر وکتور و فایل های png بهتر هستند، با بخش های شفاف و کنتراست ساده به طراحی لوگوی شما اجازه می دهد تا به طور یکپارچه در هر پس زمینه ای قرار بگیرد و در سیاه و سفید خوب به نظر برسد. و اگر لوگوی شما فقط از چند رنگ متمایز استفاده کند، از تضاد با سایر تصاویر و طرح ها جلوگیری می کند و رنگ آن به راحتی با برند شما مرتبط می شود.

لوگو را زیبا جلوه دهید

ممکن است فکر کنید که لوگوی شما باید چیزی در مورد آنچه شرکت یا برند شما انجام می دهد به مردم بگوید، یا شامل نوعی تصویر مرتبط با کاری باشد که انجام می دهید. اکثر لوگوهایی که شما بهتر می شناسید هیچ ربطی به کاری که کسب و کارشان انجام می دهد ندارند: برخی صرفاً نشان دهنده یک نام یا بخشی از یک نام هستند (سی ان ان، فیس بوک، تامبلر، آمازون)، برخی نیز نمایش گرافیکی یک نام (توئیتر، بامبل، دراپ باکس) هستند. ، و برخی از آنها نمادهای کاملاً نامرتبط هستند (Nike، Adidas، NBC). بنابراین اگر، مثلاً، برند شما پشتیبانی زمان‌بندی را برای کسب‌وکارهای آنلاین ارائه می‌کند، لوگوی شما نیازی به شمایل‌نگاری ندارد – بهتر است از بخشی از نام برندتان، چیزی که نشان‌دهنده نام است، یا فقط یک نشان زیبا استفاده کنید.

لوگو را شفاف کنید

شما می خواهید بتوانید از لوگوی خود در تصاویر، فیلم ها، اسناد و حتی کالاها استفاده کنید. اما اگر فایل لوگوی شما مربعی با پس‌زمینه محکم باشد، هر جا که از آن استفاده کنید، عجولانه و غیرحرفه‌ای به نظر می‌رسد.

در عوض، لوگوی شما باید دارای نواحی شفاف باشد، بنابراین در هر جایی که از آن استفاده می کنید به صورت بصری جا می شود. حداقل، پس‌زمینه آن باید به صورت دایره‌ای بریده شود، بنابراین تصاویر و ویدیوها را تا حد امکان قطع می‌کند. از ابزار “Erase” در Kapwing برای حذف پس زمینه از لوگوی خود استفاده کنید.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=43302

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.