• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
15

ایلان ماسک حساب کاربری دونالد ترامپ را در توییتر بازگرداند/ ترامپ می گوید که علاقه ای به پیوستن مجدد به توییتر ندارد

  • کد خبر : 44079
  • 21 نوامبر 2022 - 13:34
ایلان ماسک حساب کاربری دونالد ترامپ را در توییتر بازگرداند/ ترامپ می گوید که علاقه ای به پیوستن مجدد به توییتر ندارد

ایلان ماسک از طرفداران «آزادی بیان» بوده است و این یکی از بزرگترین پیشنهادهایی بود که او برای توییتر داشت. ماسک پس از ممنوعیت های طولانی مدت، برخی از حساب های کاربری برجسته را در توییتر بازگرداند. ماسک پس از انجام یک نظرسنجی در توییتر، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به سکو بازگرداند. او همچنین اکانت ‘Ye’ (Kanye West) را رفع انسداد کرد.

ایلان ماسک حساب کاربری دونالد ترامپ را در توییتر بازگرداند

حساب کاربری ترامپ پس از آن بازیابی شد که مالک شرکت، ایلان ماسک، هفته گذشته یک نظرسنجی در این پلتفرم انجام داد. بیش از ۱۵ میلیون کاربر توییتر در این نظرسنجی رای دادند که ۵۱٫۸ درصد به بازگرداندن رای مثبت دادند.

از زمان لغو ممنوعیت اکانت دونالد ترامپ، هیچ فعالیتی در پروفایل وی صورت نگرفته است. ترامپ علناً اشاره کرده است که هنوز پلتفرم خودش، Truth Social را ترجیح می دهد، زیرا تعامل بیشتری نسبت به توییتر دارد. بر اساس گزارش‌ها، تبلیغ‌کنندگان نگران هستند که مأموریت «آزادی بیان» ماسک می‌تواند منجر به هرج‌ومرج بیشتر و اعتدال کمتر در این پلتفرم شود. برخی از بزرگترین تولیدکنندگان درآمد توییتر از نظر

دونالد ترامپ هنوز بیش از ۸۷ میلیون دنبال کننده دارد و اقدام برای بازگرداندن حساب رئیس جمهور سابق می تواند به نفع توییتر از نظر پایگاه کاربر باشد.

ترامپ می گوید که علاقه ای به پیوستن مجدد به توییتر ندارد

دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق ایالات متحده، ظاهراً علاقه ای به پیوستن مجدد به توییتر ندارد، حتی اگر حساب قدیمی او راه اندازی شده باشد. حساب کاربری ترامپ در اوایل سال گذشته به اتهام تحریک شورش‌های کاپیتول که در آن پنج نفر جان خود را از دست دادند و نقض شرایط خدمات این پلتفرم به حالت تعلیق درآمد. رئیس جمهور سابق ایالات متحده پس از ممنوعیت خود، برنامه Truth Social خود را ایجاد کرد که شباهت هایی به توییتر دارد. ترامپ می گوید از استفاده از اپلیکیشن خود راضی است و هنوز به اپلیکیشن پرنده بازنخواهد گشت.

ترامپ هنوز بیش از ۸۷ میلیون دنبال کننده دارد و اقدام برای بازگرداندن رئیس جمهور سابق می تواند به نفع توییتر از نظر کاربر باشد. این شرکت که در تلاش برای حفظ تبلیغ‌کنندگان است، اگر ترامپ شروع به استفاده از حساب قدیمی خود کند، ممکن است بسیاری از فالوورهای ترامپ به توییتر بازگردند. توییتر همچنین حساب های ممنوعه دیگری مانند Ye (@kanyewest) و کمدین کتی گریفین را بازگرداند.

معصومه لطفی (پایگاه خبری دخالت)

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=44079

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.