• امروز : شنبه - ۱ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 12 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 20 April - 2024
5

ایران ۳ – ۲ کوبا / پیروزی بلندقامتان ایران در اولین گام انتخابی المپیک

  • کد خبر : 4795
  • 10 آگوست 2019 - 4:59

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به مصاف کوبا رفت و با نتیجه ۳ بر ۲ به پیروزی رسید.

یم ملی والیبال ایران در نخستین مسابقه خود در رقابت‌های انتخابی المپیک به میزبانی روسیه از ساعت ۱۷:۳۰ روز جمعه به مصاف کوبا رفت که این مسابقه با نتیجه ۳ بر ۲ و با امتیازهای ۲۳ – ۲۵، ۲۶ – ۲۸، ۲۵ – ۱۷، ۲۵ – ۱۶ و ۱۵ بر ۱۰ به سود ایران خاتمه پیدا کرد.

ایگور کولاکوویچ برای شروع این مسابقه از سعید معروف، امیر غفور، سید محمد موسوی، علی شفیعی، پوریا فیاضی، میلاد عبادی‌‌پور و محمد رضا حضرت‌پور استفاده کرد.

در پایان این مسابقه علی شفیعی، سرعتی زن تیم ملی والیبال ایران توانست ۲۰ امتیاز برای ایران کسب کرده و عنوان امتیازآورترین بازیکن میدان را به خود اختصاص دهد.

تیم ملی والیبال ایران در این دیدار ۶۴ امتیاز از اسپک، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۸ امتیاز از سرویس و ۳۲ امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد. کوبایی‌ها هم در این مسابقه ۵۲ امتیاز از اسپک، ۱۰ امتیاز از دفاع روی تور، ۴ امتیاز از سرویس و ۳۰ امتیاز از اشتباهات تیم ایران کسب کردند.

ایران 3 - 2 کوبا

معروف: از کوبا چنین انتظاری نداشتیم

 سعید معروف کاپیتان تیم ملی ایران بعد از برد برابر کوبا گفت: بازی برای ما سخت شد. انتظار نداشتیم آن‌ها نمایش خوبی داشته باشند اما در دو ست اول خوب بازی کردند و در سرویس و دریافت عالی عمل کردند.

او در ادامه صحبت‌های خود تصریح کرد: می‌توانستیم در ست دوم با نتیجه ۲۸ بر ۲۶ برنده باشیم و در نهایت به برد ۳ بر یک برسیم اما این اتفاق رخ نداد و اشتباهات ما بازی را سخت کرد. در ست های بعدی تجربه ما کمک کرد تا کمتر اشتباه بازی کنیم و با کنترل مسابقه به پیروزی رسیدیم.

او در ادامه درباره دیدار با مکزیک افزود: همه دیدارها سخت است و باید برنده از زمین خارج شویم تا به مصاف روسیه برویم.

خلاصه والیبال انتخابی المپیک توکیو: ایران ۳ – ۲ کوبا

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=4795

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.