• امروز : یکشنبه - ۹ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 20 - شوال - 1445
  • برابر با : Sunday - 28 April - 2024
10

نفس شیطان چیست و کجا تولید میشود

  • کد خبر : 51585
  • 24 اکتبر 2023 - 12:05
نفس شیطان

نفس شیطان نام گیاه مخدرى است که مصرف آن مى تواند انسان را به فردى متجاوز و قاتل تبدیل کند.

نفس شیطان ، ماده‌ای نابودکننده است که در سریال قورباغه معرفی شد! این ماده مخدر با برخورد با پوست افراد، آنها را به طور شدید تحت تأثیر قرار می دهد، به طوری که پس از شنیدن هر دستوری، آنها بلافاصله اجرای آن را آغاز می کنند و خاطرات خود را در دوران تحت تأثیر بودن فراموش می کنند.

این ماده مخدر از درختی به نام بوراچرو borrachero در کلمبیا تولید می شود. نام علمی آن Hyoscine است. گیاه borrachero بسیار زیبا و شبیه به گل‌های شیپور است. از نگاه اول، کمتر به ذهن می رسد که یک ماده مخدر خطرناک با نام “نفس شیطان” از این گیاه زیبا تولید می شود. عنوان “بوراچرو” به معنای “درخت مست” است و مردم محلی این نام را برای آن انتخاب کرده‌اند.

این درخت موارد مصرف دارویی دارد، مانند ساخت داروهای ضد تهوع برای سفر، رفع دریازدگی، خشک کردن بزاق قبل از جراحی و آرام کردن اسپاسم عضلات. اما وقتی در دوزهای بالا مصرف شود، تبدیل به یک ماده مخدر به نام “نفس شیطان” می‌شود، که می‌تواند حافظه را نابود کند.

فردی که نفس شیطان را مصرف می‌کند چنان تحت تاثیر قرار می‌گیرد که کاملاً فرمانبردار می‌شود و هر کاری انجام می‌دهد. مصرف نفس شیطان شکل‌گیری خاطرات در ذهن را مسدود می‌کند و به همین دلیل وقتی اثر ماده مخدر از بین می‌رود، مصرف‌کننده هیچ خاطره‌ای از دقایقی که تحت تاثیر ماده بوده به یاد نمی‌آورد.

نفس شیطان چطور استفاده می‌شود؟

ماده مخدر نفس شیطان به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می‌گیرد و بیشتر توسط سارقین و متجاوزین برای به دام انداختن طعمه های خود به کار می‌رود. تنها کافی است مقداری از پودر این ماده مخدر را در هوا تنفس کنید یا آن را روی صورت شما بپاشند تا به فردی بی اراده تبدیل شده و همه خواسته های افراد سارق را بدون چون و چرا انجام دهید و بعد همه این اتفاقات را فراموش کنید! این ماده مخدر شما را به مدت ۲۴ ساعت هیپنوتیزم می‌کند.

این دارو را می‌توان بلعید، استنشاق، تزریق، دود کرد یا از طریق پوست جذب کرد.

با این مطلب اطلاعات مفیدی به دست بیاورید : ترسناک ترین نقاط ایران؛ سفری به جهان وحشت و هیجان

آثار مخرب نفس‌شیطان چیست؟

مصرف نفس شیطان شما را تبدیل به فردی می‌کند که به راحتی اقدام به تجاوز و قتل می‌کند. می‌تواند شما را برای روزها بیهوش کند و اگر در دوزهای بسیار بالا مصرف شود نیز می‌تواند منجر به مرگ شود  ظاهراً حدود ۵۰,۰۰۰ مورد از حوادث سالانه در کلمبیا در رابطه با مصرف ماده مخدر نفس شیطان ثبت شده است و موارد بسیار بیشتری نیز وجود دارد!

توهم

تصاویر ترسناک

فقدان اراده آزاد

فراموشی و یادآوری وقایع یا شناسایی عاملان جرم

اسکوپولامین می‌تواند قربانی را به مدت ۲۴ ساعت یا بیشتر بیهوش کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=51585

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰

دیدگاهها بسته است.