• امروز : پنج شنبه - ۹ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - رمضان - 1445
  • برابر با : Thursday - 28 March - 2024
20

شوالیه ارتش لیکنز

  • کد خبر : 666
  • 08 مارس 2019 - 7:53

نمایش ناامیدکننده مقابل استقلال در بازی رفت که با شکست سه گله تی تی ها همراه بود، باعث ناامیدی هواداران نیز شد. آن ها تصور کردند نظر بدبین ها درباره بمب نقل و انتقالاتی زنوزی که اعتقاد داشتند فوتبال دژاگه به پایان رسیده و برای استراحت به تبریز رفته، واقعی است و رویای قهرمانی با دژاگه و شجاعی نیز محقق نخواهد شد. اما ستاره سابق فولام و ولفسبورگ، همانطور که در میکسدزون ورزشگاه آزادی این ادعا را تکذیب کرده بود، در زمین نیز بر آن خط بطلان کشید و خود را به عنوان یکی از بهترین های لیگ هجدهم معرفی کرد.

شوالیه ارتش لیکنز

شماره ۲۱ تبریزی ها که هافبک راست تراکتور از ابتدای فصل بوده، خیلی زود در لیگ ایران جاافتاد و علی رغم تغییرات پی در پی روی نیمکت تیم تراکتور، ثبات کیفی خود را حفظ کرد. اما عملکرد ویژه این بازیکن در دیدار برگشت مقابل استقلال بود. جایی که پاس استثنایی احسان حاج صفی را به خوبی کنترل کرد و به راهش ادامه داد و در محوطه جریمه با شوتی تماشایی، دروازه سیدمهدی رحمتی را فرو ریخت. سپس نیز به سمت هواداران «اوز به اوز» رفت و آن ها را در آغوش گرفت و با زدن یک گل مهم، بر محبوبیت خود افزود.

دژاگه در دربی تبریز نیز در جای همیشگی حضور داشت و نمایشی مثل دیگر بازی ها داشت؛ هم خوب دوید، هم بسیار جنگید و هم در فرآیند هجومی اثرگذار ظاهر شد. او به خوبی پاس های بازیکنان سبزپوش را قطع می کرد و همچنین با استفاده از فیزیک بدنی فوق العاده اش، به حفظ توپ می پرداخت.

گلی هم که به ثمر رساند اگرچه در شرایطی نسبتا آسان به ثمر رسید، اما قفل دروازه ماشین سازی را باز کرد و شرایط را به نفع قرمزپوشان تبریزی رقم زد.

اشکان دژاگه این فصل برای تراکتوری ها حکم یک شوالیه جنگنده را داشته؛ کسی که برای توپ گیری کوتاه نمی آید و برای حفظ توپ نیز از تمام توانش استفاده می کند. همین حالا تیم پرستاره تراکتور در ذهن هواداران جاودانه گشته اما اشکان و مسعود و استوکس، باید همین روند را ادامه دهند تا فوتبال تبریز و حتی آذربایجان را به هدف نهایی که قهرمانی در لیگ است، برسانند.

منبع : ورزش سه

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=666

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.