• امروز : شنبه - ۸ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 19 - شوال - 1445
  • برابر با : Saturday - 27 April - 2024
25

تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ معرفی شد

  • کد خبر : 25896
  • 15 اکتبر 2020 - 12:53

تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ یکی از سیستم های جدید و جالب برند محبوب سامسونگ است که به تازگی رونمایی شد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ

تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ یکی از سیستم های جدید و جالب برند محبوب سامسونگ است که به تازگی رونمایی شد. براساس عقیده ی سامسونگ این تبلت با مقاومت بسیار بالای خود، انتخاب مناسبی برای افرادی است که خیلی سریع در اثر بی احتیاطی با مشکل شکستگی ال سی دی تبلت رو به رو می شوند. تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3؛ به همراه دکمه‌های ناوبری فیزیکی، چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و تراشه‌ی اگزینوس معرفی شده است. در ادامه شما را با سایر خصوصیات Samsung Galaxy Tab Active 3 آشنا می سازیم.

مقاومت بی نظیر تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ

اصلی ترین امتیاز تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ، مقاومت بی نظیر آن است. در انواع و اقسام شرایط محیطی می توانید به راحتی از امکانات دیجیتالی و نرم افزاری تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3 استفاده کنید. اگر شغلی دارید که در محیط کار با گرد و خاک زیاد یا آب و هوای متغیر رو به رو هستید، Samsung Galaxy Tab Active 3 گزینه ی انتخابی خوبی برای انجام کارهای روزمره است. این سیستم از گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد وغبار بهره می‌گیرد. علاوه بر این طبق ادعای سامسونگ تبلت فوق مقاوم  Galaxy Tab Active 3سامسونگ می تواند از سقوط آزاد تا ۱٫۵ متر هم جان سالم به در ببرد. بنابراین مهندسین نقشه کش و معماران با خیلی آسوده از تبلت Galaxy Tab Active 3 در محیط کار استفاده خواهند کرد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ

با دستکش می توانید از تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3 استفاده کنید

تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ، نسبت به دستکش حساس نیست. واضح است که سامسونگ این بار قصد افزایش حالت های استفاده از تبلت را دارد. برای انجام کارهای خود حتما نباید از قابلیت تاچ اثر انگشت بهره ببرید. دستکش های کاری نازک خیلی ساده می توانند به هنگام کار با تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3 دست شما باشند.

گزینه ای در منوی تنظیمات وجود دارد که توسط آن تاچ دستگاه قدرتمندتر شده و با دستکش هم فعالیت خود را ادامه می دهد. از طرفی در این تبلت شاهد دکمه های کاربردی ناوبری خواهید بود که کاملا فیزیکی هستند. این تکنولوژی ساخت برخلاف طراحی بسیاری از سیستم های جدید و به روز سامسونگ است. عموما برند محبوب و قدرتمند سامسونگ سیستم های خود را به سمت لمسی بودن پیش می برد.

تبلت گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ

خصوصیات فنی تبلت فوق مقاوم Galaxy Tab Active 3 سامسونگ

تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ از لحاظ خصوصیات فنی نسبت به تبلت های قبلی سامسونگ تغییر و تحول چندانی نداشته است. تمرکز سامسونگ برای طراحی و تولید این تبلت بر روی مقاومت ساختاری بوده است. البته این موضوع دلیل بر کیفیت پایین تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3 نیست. تمامی قابلیت های یک تبلت اندرویدی مناسب را در سیستم Galaxy Tab Active 3خواهید یافت.

تبلت فوق مقاوم Galaxy Tab Active 3سامسونگ به ‌صورت پیش ‌فرض با سیستم‌عامل اندروید ۱۱ عرضه می گردد. این دستگاه با تراشه‌ی اگزینوس ۹۸۱۰ (Exynos 9810) 8 هسته ای پردازش های حرفه ای را انجام می دهد. چهار گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ یا ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌ سازی نیز ویژگی های فنی Samsung Galaxy Tab Active 3 را تکمیل می کنند. البته در صورت نیاز می توانید توسط کارت حافظه‌ های میکرو SD تا سقف یک ترابایت بر حجم مموری Samsung Galaxy Tab Active 3 بیافزایید.

تبلت گلکسی تب اکتیو 3 سامسونگ

تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3، جایگزینی برای رایانه‌ها

کمپانی سامسونگ مدعی است که شما می توانید تبلت جدید آن را جایگزین رایانه ها و لپ تاپ ها کنید. تبلت Samsung Galaxy Tab Active 3 رایانه ی کوچک و کاربردی شما خواهد بود. البته این تبلت، رایانه ای است که دوربین های خوبی دارد. دوربین های تبلت فوق مقاوم Galaxy Tab Active 3 سامسونگ ۱۳ مگاپیکسلی و ۵ مگاپیکسلی هستند و گویا قدرت مناسبی در اسکن بارکدهای مختلف ارائه می کنند.

نکته ی جالب دیگری که در تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ سامسونگ وجود دارد، قابلیت حذف باتری است. برای این منظور، می بایست تبلت گلکسی تب اکتیو ۳ را به وسیله‌ی جانبی مستقل مرتبط با تأمین‌کننده‌ ی انرژی متصل کرد. براساس آنچه منتشر شده است Samsung Galaxy Tab Active 3 در مکانی ثابت همچون کیوسک‌های خاص اطلاع‌رسانی، می‌تواند بدون باتری به کار خود ادامه دهد. به هر حال پیش بینی می شود تبلت مقاوم و جذاب سامسونگ سر و صدای زیادی به پا کند.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=25896

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.