• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
13

ترامپ: امشب فساد انتخاباتی افشا می‌شود

  • کد خبر : 26991
  • 11 نوامبر 2020 - 11:06

رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا با تکرار این ادعا که او در انتخابات سوم نوامبر پیروز خواهد شد، گفت: فساد در صندوق‌های رای، امشب در برنامه فاکس نیوز افشا می‌شود.

افشا فساد انتخابات آمریکا

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا و نامزد حزب جمهوری‌خواه رقابت ۲۰۲۰، از شب گذشته تا کنون، توئیت‌هایی را در انتقاد از آنچه فساد انتخاباتی آمریکا می‌نامد؛ منتشر کرده است. اما در میان این توئیت‌ها که در باب موضوعاتی چون عدم پذیرش نتیجه از سوی مردم، فساد مقامات سابق اف‌بی‌آی و همچنین ادعای عدم صحت نتایج انتخاباتی ایالت کلیدی پنسیلوانیا است؛ یک توئیت بیش از همه خودنمایی می‌کند.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهوری آمریکا که نتایج انتخابات سوم نوامبر مقابل جو بایدن دموکرات را به چالش می‌کشد، در پیامی توییتری نوشت: امشب ساعت ۹ در برنامه شان هنیتی فساد در صندوق‌های رای افشا می‌شود!

تقلب در انتخابات آمریکا

دونالد ترامپ در توئیتی نوشت: اهمیتی ندارد که شما در کدام ایالت باشید؛ این سیستم کامپیوتری رای‌گیری به شدت مستعد تقلب و دستکاری است. کارشناس فاکس نیوز درست می‌گوید و منتظر باشید و ببینید که چه چیزی پخش می‌شود!

رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا همچنین با اشاره به انتخابات اخیر سوم نوامبر نوشت: مردم بیشتر و بیشتری در حال افشاگری علیه این انتخابات متقلبانه هستند! مردم این انتخابات متقلبانه را نخواهند پذیرفت!

او افزود: من در فیلادلفیا دیدم که تقلب اتفاق افتاد. آن‌ها ناظران ما را بیرون کردند. صدها هزار رای در آنجا نباید پذیرفته شود. سیاست فاسد.

دیروز برخی مقامات کاخ سفید برای نخستین بار مدعی شدند که شواهد موثقی مبنی بر وقوع تخلف در ایالت ویسکانسین در دست دارند که می‌تواند به تغییر نتیجه آرای این ایالت و همچنین انتخابات ۲۰۲۰ منجر شود. شاید هم توئیت ترامپ درباره افشاگری که امشب در فاکس نیوز انجام می‌شود؛ به همین مورد اشاره دارد.

ویلیام بار دادستان کل آمریکا در اقدامی غیرمتعارف به دادستان‌های فدرال مجوز داد تا به دنبال شواهدی مبنی بر وقوع تخلف انتخاباتی باشند- ابلاغیه‌ای که سنت ۴۰ ساله وزارت دادگستری مبنی بر عدم مدخله در روند تحقیقات انتخاباتی را نقض می‌کند.

ترامپ معاون مدیر سابق اف‌بی‌آی را مقصر خواند

دونالد ترامپ در پیام توییتری دیگری با اشاره به تحقیقات پیشین اف‌بی‌آی درباره رابطه کمپین ۲۰۱۶ او با روسیه نوشت: اندرو مک‌کیب (معاون مدیر سابق اف‌بی‌آی) مسوول است و افراد فوق‌العاده‌ای که در اف‌بی‌آی هستند باید اطمینان حاصل کنند که او و رئیس سابقش جیمز کومی، بابت آنچه برای تخریب وجهه اف‌بی‌آی انجام دادند، بهایش را می‌پردازند.

ترامپ ادامه داد: او باید هزینه زیادی را برای خرابکاری خود بپردازد! آنچه او انجام داد، نباید دیگر هرگز اجازه دهیم در کشورمان تکرار شود. برای عدالت مبارزه کنید!

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=26991

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.