• امروز : پنج شنبه - ۳۰ فروردین - ۱۴۰۳
  • برابر با : 10 - شوال - 1445
  • برابر با : Thursday - 18 April - 2024
10

پرسپولیس قهرمان جام حذفی شد

  • کد خبر : 2808
  • 03 ژوئن 2019 - 0:28

تیم فوتبال پرسپولیس در دیدار فینال جام حذفی و در شب زشت فوتبال ایران، مقابل داماش گیلانیان به برتری رسید و پس از قهرمانی در لیگ برتر، به دومین جام خود در این فصل دست یافت.

ترکیب پرسپولیس : 

علیرضا بیرانوند، محمد نادری، سیدجلال حسینی، محسن ربیع خواه، مهدی شیری، احمد نوراللهی، مهدی ترابی (دقیقه ۶۵-امید عالیشاه) ، کمال کامیابی نیا، ماریو بودیمیر(دقیقه ۸۵-مهدی شریفی)، سیامک نعمتی(دقیقه ۹۴-حسین ماهینی) و علی علیپور.

ترکیب داماش:

جاسم یاسرالهی،محمد مختاری، کنعان طاهرنژاد، مصطفی آقاجانی، آزاد جعفرزاده، عباس کندل،علیرضا توکلی(دقیقه ۶۲- علی آل کثیر) ، جابر نصیری، محمد رستمی،میلاد پورصف‌شکن،میثم فرزانه (دقیقه ۷۲-مرتضی حیدری)

خلاصه فینال جام حذفی : پرسپولیس ۱-۰ داماش

این مسابقه در شرایطی برگزار شد که هواداران دو تیم پیش از شروع بازی بیش از دو ساعت معطل در ورزشگاه حضور داشتند و با اعتراض های پی در پی و شکستن صندلی ها نارضایتی خود را از روند برگزاری مسابقات به این شکل اعلام کردند. اتفاقات مسابقه امروز به حدی بود که سعید فتاحی محروم و بهاروند و طالقانی به کمیته اخلاق احضار شدند تا به نوعی شب سیاه فوتبال در ایران رقم بخورد.

اتفاقات مهم نیمه اول

دقیقه ۷: پاس مهدی ترابی به علیپور رسید که ضربه این بازیکن بعد از برخورد به دفاع داماش راهی کرنر شد.

دقیقه ۸: سیامک نعمتی این بار اقدام به ارسال توپ روی دروازه داماش کرد که ضربه سر احمد نوراللهی به شکل خطرناکی از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه ۱۳: جابر نصیری با شوتی زمینی و محکم قصد باز کردن دروازه پرسپولیس را داشت که علیرضا بیرانوند مانع از این کار شد و تن به کرنر داد.

دقیقه ۱۴: کرنر ارسالی روی دروازه پرسپولیس توسط مدافعان دور شد که توپ برگشتی و شوت به سمت دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۲۲: ضربه ایستگاهی از پشت محوطه جریمه توسط علی علیپور به سمت دروازه داماش گیلانیان شلیک شد که به تور دروازه چسبید تا گل اول بازی به ثبت برسد.

دقیقه ۲۹: حرکت تیمی پرسپولیس در پشت محوطه جریمه با شوت سیامک نعمتی همراه شد که ضربه این بازیکن به شکل خطرناک از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه ۳۰: محمد مختاری از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه ۳۲: داماشی‌ها با ارسالی خطرناک و زمینی به محوطه جریمه پرسپولیس، می‌توانستند به گل برسند که این توپ راهی اوت شد.

دقیقه ۴۳: بازیکنان داماش صاحب ضربه ایستگاهی شدند که توپ ارسالی از سمت راست، با ضربه سر همراه شد، اما راهی به دروازه نداشت.

خلاصه بازی داماش 0 -1 پرسپولیس

اتفاقات مهم نیمه دوم

دقیقه ۴۹: مهدی شیری از تیم پرسپولیس با کارت زرد داور مسابقه جریمه شد.

دقیقه ۵۵: ارسال جعفرزاده به روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر پورصف‌شکن به شکلی خطرناک از روی دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه ۵۹: شوت احمد نوراللهی از پشت محوطه جریمه را گلر داماش دریافت کرد.

دقیقه ۷۱: امید عالیشاه ضربه ایستگاهی برای پرسپولیس را روی دروازه داماش ارسال کرد که توپ پس از دفع ناقص جاسم یاسرالهی، توسط نوراللهی تبدیل به گل شد، اما داور مسابقه خطای بودیمیر را اعلام کرد تا این گل مردود شود.

دقیقه ۷۶: اوت ارسالی بعد از ضربه سر بازیکن داماش مقابل پای مهاجم این تیم قرار گرفت که ضربه نه چندان محکم او را بیرانوند به راحتی دریافت کرد.

دقیقه ۸۰: علی علیپور روی پاس سیامک نعمتی از پشت محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد که توپ او پس از برخورد به تیر دروازه، راهی اوت شد.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=2808

برچسب ها

نوشته های مشابه

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.