• امروز : جمعه - ۷ اردیبهشت - ۱۴۰۳
  • برابر با : 18 - شوال - 1445
  • برابر با : Friday - 26 April - 2024
15

پروژه ی جدید سامسونگ برای استفاده ی مجدد از گوشی های قدیمی

  • کد خبر : 30116
  • 14 ژانویه 2021 - 12:32
استفاده دوباره از گوشی قدیمی سامسونگ

چندی پیش سامسونگ بیان کرد که در حال راه اندازی پروژه ای برای استفاده ی دوباره از گوشی های قدیمی است. استفاده ی دوباره از گوشی های قدیمی سامسونگ مسلما باعث حفظ محیط زیست خواهد شد. در ادامه به بررسی کلیه ی حواشی مرتبط با این خبر می پردازیم.

اپل با حذف شارژر و هدفون از آیفون ۱۲ عنوان کرد که باید برندهای تولید کننده ی دستگاه های دیجیتالی به دنبال حفظ سلامت محیط زیست و کاهش زباله های الکترونیکی باشند. اما این موضوع از طرف بسیاری از کاربران و کارشناسان دنیای تکنولوژی با نقدهای منفی رو به رو شد.

استفاده ی دوباره از گوشی های قدیمی سامسونگ در خانه

سامسونگ مدعی است که می توان با راهکارهای دیجیتالی و کاربردی از دور انداختن گلکسی های قدیمی جلوگیری کرد. پروژه‌ی Galaxy Upcycling at Home سامسونگ، گوشی‌های قدیمی سری گلکسی را به دستگاه‌های کاربردی در خانه تبدیل می‌کند. سامسونگ با این پروژه به دنبال کنترل حجم زباله ‌های الکترونیکی و البته رقابت با اپل است. به نظر می رسد در مسیر نگهداری از محیط زیست به راحتی سامسونگ رضایت کاربران مختلف را به دست می آورد. استفاده‌ ی دوباره از گوشی قدیمی سامسونگ خبر خوبی برای طرفداران این برند محبوب است.

آغاز پروژه‌ی تبدیل گلکسی های سامسونگ به دستگاه‌های خانگی

اولین بار خبر استفاده ی دوباره از گوشی های قدیمی سامسونگ به عنوان گجت های کاربردی در سال ۲۰۱۷ منتشر شد. براساس گزارش خبرگزاری اندروید سنترال؛ در آن زمان دقیقا مشخص نبود که گلکسی های قدیمی به کدام بخش از زندگی روزمره ی کاربران تعلق خواهند داشت. بدین ترتیب خیلی سریع شایعات مرتبط با آغاز پروژه نیز کمرنگ شدند. اما اکنون شرکت کره ‌ای در کنفرانس مطبوعاتی مراسم CES 2021 اعلام کرد که پروژه‌ ی Galaxy Upcycling را گسترش می ‌دهد.

نحوه ی بهره گیری از گوشی های قدیمی سامسونگ در خانه

ایده‌ی اصلی پشت پروژه‌ ی Galaxy Upcycling at Home و استفاده‌ ی دوباره از گوشی های قدیمی سامسونگ بسیار ساده است. این پروژه قصد هوشمندسازی خانه ی شما را خواهد داشت. خاموش و روشن کردن لامپ های خانه و یا انتقال صدای گریه ی کودکان از اتاقی به اتاق دیگر دو نمونه ی ساده از کاربرد پروژه ی Galaxy Upcycling at Home می باشد. اگر در خانه، گوشی‌ ‌قدیمی‌ سری گلکسی دارید که دیگر به‌ عنوان گوشی‌ اصلی از آن استفاده‌ نمی‌کنید، از طریق به ‌روزرسانی خاصی می توانید آن را به یک گجت کاربردی تبدیل کنید. مسلما این موضوع کاملا هیجان انگیز خواهد بود.

لینک کوتاه : https://dekhalat.com/?p=30116

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.